Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

August 2007 Klubben

Treffstedet for deg som har født i denne måneden og som vil utveksle erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Vennepar med barn i Drammensområdet?
11:41 31.01.2008
Hei!

Er det noen som ønsker å bli kjent med oss? Vi er relativt nyinnflyttet, har en liten jente på 6 måneder og vil veldig gjerne bli kjent med andre par med barn! Synes det er litt vrient å bli bedre kjent med andre da de fleste er så veldig travle og etablerte... Vi er en aktiv liten familie, men savner gode venner i nærmiljøet til å finne på ting med. Dette kan være hverdagslige ting som gå tur, spise middag eller la barna være sammen! Noen som er interessert?
papaya13
Sv: Vennepar med barn i Drammensområdet?
21:35 7.02.2008
Hei papaya13!

Vi vil gjerne bli kjent med dere! :)
Jeg er fra Drammens området, og både mannen min og jeg jobber i Drammen. For tiden bor vi i Horten, men om to år flytter vi tilbake til Drammen! Jippi! :)
Grunnen til at vi bor i Horten nå er at vi må bo her til hans datter er ferdig med skolen her..
Siden det er noen år siden jeg bodde i Drammen,- og folk har flyttet litt på seg, hadde det vært hyggelig å "bli kjent med noen der" igjen! :)

Vi har en liten gutt på 6 mnd ( mitt første barn ). Jeg har mamma-permisjon fram til august.
Vi er ofte i Drammen,- både for å besøke min familie som bor der, og sånn ellers på fritiden ( kino, kafe, shopping...)

Hvis du/dere har lyst til å ta en trilletur eller noe en dag,- så kan du jo sende en mail til postkassa mi her ?

Hadde vært hyggelig å møtes!
Zerotondo
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------