Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Oslo

Velkommen til DIB-treff Oslo
Babybio på Gimle
13:41 31.01.2008
Meld dere på!
septembermamma2007
Sv: Babybio på Gimle
09:55 1.02.2008
Har hørt den er bra. Har aldri vært på babybio før, og vet ikke helt om Live har tålmodighet til å sitte stille en hel film...Men man må jo gjøre ett forsøk, så vi blir med...
mother to be :)
12:30 5.02.2008
Får se om vi går på torsdag. Molly ær førkyld och vi har varit på 5 mån kontroll idag, och imorgon ska hon med mig på intervju, så det blir kanske lite mycket Jag avvaktar och ser.
Plupp
12:35 5.02.2008
Vi kan møte dere etter kinoen og bli med på trilletur :-)
Sommerfugl78
21:36 5.02.2008
Hei dere, denne filmen hadde jeg hatt veldig lyst til å se. På torsdag har jeg dessverre en avtale med Ola på helsestasjonen. Neste gang ... :-)
snartbeibi
09:32 6.02.2008
Vet ikke helt hvordan tålmodigheten er her i gården. Har ikke vært på kino siden hun var tre måneder, men aktivitetsnivået har steget litt siden det må jeg si. Men vi gjør et forsøk vi også :o) Møtes kl 10:45 utenfor Gimle?
Helgamor
19:04 6.02.2008
Ser på filmweb at babybio er på Saga, ikke Gimle....dere får sjekke det så det ikke blir feil. Jeg møter dere 12.30 utenfor en eller annen kino :-)
Sommerfugl78
20:58 6.02.2008
Hei,

Vi skal på øving med koret på jobben klokken 1000, så vi rekker ikke kinoen, men kan sende en melding og høre hvor i løypen dere er etterpå :-)
Linn2007
09:25 7.02.2008
Det er på Saga ja. Jeg fikk nyhetsbrev fra Kinosonen i går og skulle legge ut info, men kom ikke inn på siden. Men vi som skal på kino vet om det, så tenkte jeg å sende en sms til deg i dag siden du ville være med på trilletur. Så da sees vi ca 12.30 utenfor saga :o)
Helgamor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------