Her kan dere som har født i denne måneden utveksle erfaringer og gode råd med hverandre.
Bleier
21:10 3.02.2008
Hvilket merke bleier bruker dere, og er dere fornøyd? Jeg har alltid brukt libero bleier, men nå har jenta mi gjort gjennom bleia så mange ganger at jeg er klar for å prøve noe annet. Tenkte på pampers.
Vi bruker bleier fra LIDL. Billige og gode bleier, med en gul strek utenpå når den er tørr og blå når den er våt :) Unødvendig egentlig, men litt morsomt òg :)
Vi har brukt litt forskjellige. Er fornøyd med både libero og coop sine, men favoritten er pampers active fit:) Har også begynt med litt up & go om dagen (..siden her er mye up & go for tiden..:))
Har brukt å kjøpe dobbelpakker med active fit på rema til 80,-
Vi har de siste månedene brukt Coop sine bleier, de er gode, har ikke hatt noen problemer med lakasje. De er jo billige, men det beste er at de er Svane-merket, da er produksjonen og ingrediensene miljøvennlig.
Jeg bruker libero og er veldig fornøyd. Jeg kjøper pakken på 29 på bunnpris her i byen. (Det gjeld vist ikke andre bunnpris butikker). Den butikken satte ned prisen på bleier i håp om å få flere småbarnsfamilier til å handle hos dem. I periode solgte de både libero og pampers pk på 19 kr stk, da hamstret jeg og kjøpte 70 pk med bleier. Så jeg har rikelig med bleier på lager:-)