Jeg sa ifra, er ikke værre enn det... man trenger bare å si ifra en gang, så vet de i allefall hva du mener:) Du lager bare probler for deg selv ved å ikke si noe... hvis det har gått ett år å han ikke har gjort det enda er ikke odsene så høye for at han plutselig gjør det + du kommer til å irritere deg bare mer og mer... Til du eksploderer;)
Jeg sa bare : Nå har jeg sluttet å amme, så nå er vi helt likestilt;) Hvis du ønsker at vi skal få fler barn senere må du begynne å hjelpe til å la meg få noen pauser, eller så kommer jeg ikke til å orke... for nå vet jeg hvordan ting kommer til å bli...Da var mini 2 måneder, nå er han snart 4. Jeg har vrt ute på byen med venninner 3 ganger, vært på cafe, begynt å trene drar å handler + at han går tur så eg får vasket klær, laget mat og ryddet i fred. Han tar med lillegutt og bikkja og blir borte en stund:) Er så deilig at han tar mer annsvar og at jeg slipper å be han gjøre det.
Merker at han koser seg mer samme lillegutt også, blitt tryggere, spør ikke så mye om hvordan han skal gjøre ting osv. Og han sa her om dagen at det var nå VIRKELIG farsfølelsen kom og da ble jeg så glad:) |