Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Yrke og karriere

Her kan dere diskutere alt som har å gjøre med yrke og karriere.
Er ferdig med bachelorgraden(hvis jeg består) nå i mai, men har lyst på å begynne på en ny..
15:22 6.02.2008
er det noen som har gjort det samme? Er det total galskap?? blir jo vanvittig med studiegjeld osv
MegOgAlleMine
Sv: Er ferdig med bachelorgraden(hvis jeg består) nå i mai, men har lyst på å begynne på en ny..
13:46 12.02.2008
Ikke meg, men kjenner en del som er evig studenter da..Tar grad etter grad og kurs etter kurs..

Hva har du Bachelor i (om jeg kan spoerre?) ? Har lyst aa begynne paa en selv, men vet ikke hva i....
Kanskje snart? lei av a vente!
Sv: Er ferdig med bachelorgraden(hvis jeg består) nå i mai, men har lyst på å begynne på en ny..
17:48 15.02.2008
Nei, det er vel ikke galskap! Det er utrolig viktig å finne en utdannelse man kan trives med. Men jeg ville kanskje prøvd å ta det på deltid f.eks. slik at du kan jobbe ved sidn av og slippe all gjelda...
Anonym
14:51 17.03.2008
Du må gjøre det som føles riktig for DEG :) Følg hjertet ditt!
Musi var pusi
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------