Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Tvillinger/trillinger/firlinger

Er det noen fra Rogaland her?
01:02 7.02.2008
Hei :)

Er det noen tvilling mødre fra Stavanger-Sandnes-Bryne området her som er interesert i ett treff?

Hadde vært gøy å truffet andre med tvillinger :)

Selv har jeg tvilling gutter på 8uker :o)
AnnK89 med 2søte små
Sv: Er det noen fra Rogaland her?
20:39 8.02.2008
Vi er en del tvillingmoedre og barn som treffes hver 14. dag i Stavanger. Send meg en pm med ditt mobilnummer saa skal jeg sende deg sms om hvor og naar vi moetes hvis du vil vaere med.
Jeg har selv tvillinggutter paa 8 mnd, ellers er spredningen paa treffet fra 4 mnd til 10 mnd.
Lene4021
19:16 24.04.2008
Hei!
Jeg har nettopp fått en gutt og en jente. De er nå 10 dager gamle:) Jeg er veldig interessert i å møte dere andre når ting har roet seg. Blir nok ikke med det første... Føler jeg trenger gode råd fra andre med litt erfaring..
vårspirene
12:36 2.06.2008
Fremdeles noen som treffes hver 14. dag? I så fall kan jeg tenke meg å være med ;). Send meg en PM dersom dere vet noe.

Lavendelen
Lavendelen
14:00 2.06.2008
Hei,

jeg er fra bryne, men bor i stavanger. mine to kom for en uke siden, men ligger fortsatt på sykiehuset. er veldig interessert etterhvert som tiden går å de kommer hjem til meg:)

jeg å har to gutter.
tosmåimagen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------