Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Yrke og karriere

Her kan dere diskutere alt som har å gjøre med yrke og karriere.
hvordan gå fram for å bli helsesekretær,uten å gå vanlig videregående(kan ikke pga manglende barnehageplass),
01:46 8.02.2008
tror heller ikke jeg har krav på voksenopplæring siden jeg bare er 21..
vet man kan ta det på nettstudier over ett år..kan dette anbefales?
idamor & lykketrollet
Sv: hvordan gå fram for å bli helsesekretær,uten å gå vanlig videregående(kan ikke pga manglende barnehageplass),
15:19 11.02.2008
sjekk nki!
meg24
Sv: hvordan gå fram for å bli helsesekretær,uten å gå vanlig videregående(kan ikke pga manglende barnehageplass),
12:14 12.02.2008
Nei, disse nettstudiene kan absolutt ikke anbefales.

Helsesekretærutdanning er en 3 årig utdanning, med bl.a. praktisk laboratoriearbeid som ingen nettstudier kan tilby.

Mange privatskoler tilbyr en utdanning/kurs som de gjerne vil at vi som forbrukere skal foreveksle med helsesekretærutdanning, men helsesekretær er en beskyttet tittel, og du må ha fullført reell utdanning for å få autorisasjon.

De fleste legekontor/sykehus søker nå etter autoriserte helsesekretærer når de utlyser stillinger, og om du skulle greie å få en slik jobb på f.eks et sykehus uten at du har ordentlig utdanning, vil du bli ansatt som vanlig kontormedarbeider siden du ikke har lov til å kalle deg helsesekretær.
Chezka
21:05 1.03.2008
Har sendt deg PM..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------