Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Tvillinger/trillinger/firlinger

Hvordan vogn har dere til deres tvillinger på ca. 1 år?
11:49 8.02.2008
Og er du fornøyd med vogna i forhold til plass og trille-egenskaper? Jeg har nylig kjøpt Emmaljunga twin cerox til mine små som nå er 10 mnd, men synes den er litt trang og litt tungkjørt i snøen. Er ikke 100% fornøyd, men den fungerer jo egentlig fint da. Er super med de svingbare hjulene foran i allefall...
Marianneღm/3 gullღ
Sv: Hvordan vogn har dere til deres tvillinger på ca. 1 år?
19:17 8.02.2008
Vi har Teutonia som vi har hatt hele tiden. Den brukes til å sove i og når vi går tur. Er ikke så mye snø her nede, men det lille som har vært har ikke vært noe problem,ellers er den super å trille.Er også svingbare hjul foran. God plass er det også i den. Så har vi en liten paraply trille fra Baby Dan som vi bruker ellers, når vi er ute å handler og sånt.Den er virkelig å anbefale, liten og lett. Ryggen kan også legges helt ned.
sarp m/ Niklas og Marius.
19:01 12.02.2008
Den vognen jeg anbefaler til litt eldre tvillinger (etter bag stadiet) er Phil og Ted twin. Den smaleste på markedet, av de aller letteste, sving hjul, individuelle kalesjer, lengste ryggene på markedet, justerbart håndtak osv...

Jeg har hatt flere vogner og dette er den jeg har vært mest fornøyd med.
elton
14:53 22.03.2008
Jeg anbefaler en på FINN.no. Søk på trillingvogn! Den finnes for firlinger også. Perfekt i snøen og veldig lettt å trille.
Anonym
23:57 16.05.2008
vi har GT safari dobbel...er kjempe fornøyd..
ღMaria fikk TO prinsesserღ
09:54 17.05.2008
Vi har GT Safari Swing Dobbel til våre tvillinger på 11 mnd. Kjempefin vogn. Lett å trille.
DoubleTrouble
11:01 17.05.2008
Mine er "bare" 8 mnd å vi har også GT safari.
Storesøster og tvillingene
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------