Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Tvillinger/trillinger/firlinger

Hvilken vogn anbefaler dere?
 16:21 8.02.2008
Her kommer nok et spørsmål om vogn... Men hvem skulle jeg ellers ha spurt enn dere som har erfaring med tvilling/søskenvogn

Her blir det 17mnd mellom mine og jeg har ikke peiling hva for en vogn vi skal ha. Godt at vi har litt tid igjen :-)

Har få kriterier
- full liggestilling
- svingbare forhjul
- kommer gjennom dører

Hva kan dere anbefale oss? Er takknemlig for alle tips
onam * mai 07 + spire 08
Sv: Hvilken vogn anbefaler dere?
 19:20 8.02.2008
Teutonia S4 er en super vogn. Har alle dine kriterier. Eneste minus er at den er litt stor og tung sammenslått. Har ikke hatt noe problem med det, men blir ikke plass til så mye mer baki bilen:)
sarp m/ Niklas og Marius.
 21:00 15.02.2008
Jeg hadde valgt TFK. En super god vogn. Kommer inn alle dører, regulerbart håndtak, håndbrems, praktisk regntrekk, eget stormtrekk, myggnetting i kalesjen, god plass under vognen, lett å legge sammen, tar liten plass i bilen, full liggestilling, seperat sitte-/ liggedel, svingbare hjul fremme ....

Det eneste må vel være at jeg tror du må ha softbag når man bruker den som søskenvogn. Men det e jo praktisk med en softbag som man lett kan bære med seg.

Gå inn på buggy.de og ta en titt. Ville valgt den som har to svingbare hjul fremme. Tror den heter Tvinner Twist.

Jeg har den vognen og er super fornøyd:-)
ole brum:-)
 08:41 1.04.2008
Hei
Jeg har kjøpt Titanium Tvillingvogn til mine tvillinger. Den er kjempelett da den er laget av Titan. Jeg har alltid vært Teutonia tilhenger, men denne gangen tapte S4 fordi den er så tung. Mener den veier omlag 16kg, og når du får barn oppi i tillegg så blir det tungt. Prøv å google på Titanium Tvillingvogn. Den er veldig rimelig. Koster 2.999,- Softbag koster i tillegg kr 399,-. Ikke noe å si på prisen. Det var Lillehammers mest solgte.
Lykke til
metropolis
 21:01 10.02.2008
Jeg også må skryte av Teutonia Team S4 sin tvilling/søskenvogn. Den oppfyller alle dine kriterier. Jeg har den til mine tvillinger på 8mnd og er veldig fornøyd med den.
DoubleTrouble
 09:25 14.02.2008
Nå har jeg kikket på Teutonia sin vogn. MEN den passer jo ikke inn i vår bil! Så det må nok bli en annen vogn...

Flere forslag?
onam * mai 07 + spire 08
 20:06 14.02.2008
Oth urban jungle.

Hvis du ikke bruker bag kan sportsvogndelen legges flatt, men jeg anbefaler bag til baby. Forhjulene kan svinges eller laases i en posisjon. Jeg har ennaa ikke opplevd aa ikke komme meg gjennom en doer. I tillegg er vogna blant de letteste, det er ganske tungt naar det skal en del kilo unger oppi. Eneste ulempen jeg har aa utsette paa vogna er at den ikke har haandbremse.
Lene4021
 10:08 22.02.2008
Signerer denne!

Har dog et lite minus - den er tung på slapseføre pga små hjul.

Men alle fordelene veier opp :)
Solskinnsjenta
 11:50 22.02.2008
Easy walker. Tar utrolig liten plass, svingbare forhjul, smal og veier bare 14 kilo. Kan brukes med bagger eller sportsdel eller en av hver.
Skal selge min. Har sendt deg personlig mel.
Nonesin
 15:39 9.03.2008
Vi anbefaller emmaljunga sin med to store hjul bak og to svingbare litt mindre foran ( men på denne vognen kan du snu hele håndtaket og selv velge om du vil se barna når du triller eller ha de fra deg,veldig praktisk med tanke på vind og sol f eks.) Så dvs du kan velge om du vil ha de store fremst eller de minste hjulene fremme. den er også smalere enn mangen andre tvillingvogner og kalesjen går godt frem for det er noen tvillingvogner det ikke er noe god kalesje på. Det er også integrert myggnetting i kalesjen!! Bagene som matcher vognen kan du ta bruke som kjøreposer når de begynner å sitte i sportsdelen. de er hardbag slik at du kan bruke de fra nyfødt men d kan du ta ut når de skal begynne å sitte i vognen. eneste minuset her er at d ikke er kalesje på bagene men de er veldig fin. Litt smal, men lang er de så de kan ha de lengre enn til 3mnd. Noen bager er så korte at du må finne på noe annet etter tre mnd!!!! vi er kjempefornøyd!! Vi kjøpte den hos reflex!
Anonym
 20:59 27.04.2008
OTH - urban jungle. Har brukt bare denne vogna til mine små. Er veldig godt fornøyd. Anbefales.....
anne1000
 19:20 30.04.2008
OTH den er bare helt enorm...så den anbefaler jeg på det varmeste!
Anonym
 21:29 30.04.2008
TFK eller OTH :-D
svanine
 23:39 9.06.2008
Hei dere med Teutonia S4! ..hvordan er den på vinterføre? Blir den ikke ganske tung? Lurer litt på de hjulene..Jeg liker denne vogna veldig godt, har fått et skikkelig bra tilbud på en nå og vurderer å kjøpe:)
Vi har en lett Carena og en annen trille til reiser etc, men jeg vil ha en stødigere og romsligere vogn til høsten:)
bissen
 21:52 10.06.2008
Har ikke hatt noe problem med den på vinterføre. Er jo store svingbare hjul som triller lett og da virker den ikke så tung. Men kan jo ikke skryte av å ha prøvd den i så veldig mye snø, har ikke vært så mye av det her hos oss.
En helt topp vogn med god plass til poser og store unger:)
sarp m/ Niklas og Marius.
 10:27 11.06.2008
oth er genial. men dyr da... men vogn er noe vi syntes var viktig å prioritere, du bruker den jo mye og lenge. vogna er helt grei å ha med på buss, i butikker o.l.
chiquitita
 13:17 23.06.2008
Hvilken av disse søskenvognene vil dere si er minst sammenslått da?
jadda12
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------