Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Vil noen fortelle meg litt om hvordan det er å ha nesten 2år mellom barna?
19:26 14.02.2008
Det blir nesten 2år mellom mine2. Lurer på hvordan det blir... Mye sjalusi? Veldig travelt? Mye kos?:) Hadde vært fint om noen ville fortelle litt om sine erfaringer!:))
*Lyckliga Gatan*bolle i ovnen
Sv: Vil noen fortelle meg litt om hvordan det er å ha nesten 2år mellom barna?
12:45 16.02.2008
det er bare helt glimrende!!
Gutta er bestevenner :-)

Ikke opplevd sjalusi, han var for liten da lillebror kom til å skjønne noe..

så det er bare å glede seg.
Kjipe-Laila
16:04 19.02.2008
Hei!
Jeg har 17 mnd i mellom mine jenter. Det er helt topp. Det har vært lite sjalusi,hvis det har vært sjalusi har det faktisk vært mest fra hu minste :-)
Fram til hu minste begynte å krabbe/ gå var det bare en drøm. Men det ble jo litt mer hektisk da også hun beveget seg avgårde. Når begge gikk hver sin vei,men det bare ler jeg av nå.
Jeg synes det har vært mye kos, men har jo også hatt dager hvor det har vært slitsomt, hehe.
Jentene har det veldig bra sammen, de har jo alltid noen leke med. De er avhengig av hverandre. Eldtemann har veldig omsorg for minste. De går nå i barnehage foreløpig samme avdeling, men eldstemann skal bytte avdeling nå. Det er fordi at de skal skilles litt, de går jo tross alt sammen hele tiden. Dette er etter våres ønske.
Så lykke til, gled deg. Jeg har iallefall bare positive erfaringer med 2 tette barn :-).
Bare spør meg hvis det er noe du lurer på.
Det jeg har savna mest er å ha kontakt med andre foreldre med tette barn for å dele erfaringer og gi hverandre råd ;-)
mary3
21:39 28.04.2008
Her var det 22 mnd mellom de! Har gått helt supert. Storebror er så snill og hjelpsom hele tiden.

De er nå 2,5 og 6 mnd, leker seg sammen og koser seg!
TattyTeddy
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------