Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Midt-Norge: Dagmamma/familiebarnehage

Dette forumet er for de som kan tilby ledig plass i familiebarnehage eller hos dagmamma, og for deg som søker dette i Midt-Norge.
noen som trenger dagmamma i strindheimsområdet?
22:06 15.02.2008
jeg vurderer å være dagmamma 100% fra juli. jeg er 22 år og bor sentralt på strindheim (ved plantasjen) med min forlovede på 25 år. har ei datter på 13 mnd som går i barnehage nå, men hvis jeg skal være dagmamma skal hun få være hjemme hun også:) jeg er ærlig, pålitelig og elsker barn! vi har reiseseng og disponibelt rom hvis du vil at h*n skal sove inne, og vi har veranda med god plass til vogn hvis h*n foretrekker frisk luft. det er lekeplass rett utenfor, med sandkasse og babydisse. kommer til å besøke åpen barnehage i området, eventuelt andre dagmammaer om det er ønskelig. vil legge vekt på sang, lek og uteaktiviteter.

send meg en pm eller svar på dette innlegget om du vil vite mer:)

Tina :)
lupp og prompefisen
Sv: noen som trenger dagmamma i strindheimsområdet?
23:13 15.02.2008
Har sendt deg pm;-)
Johan
23:29 15.02.2008
har svart deg:) går skole nå, så derfor kan jeg ikke før i juli, i tilfelle andre lurer på dette.
lupp og prompefisen
23:49 21.02.2008
har nå bestemt meg for å ta snuppa mi ut av barnehagen, så da vil jeg være ledig som dagmamma fra juli! :)
lupp og prompefisen
23:55 11.03.2008
....da skal vi visst flytte utenbys allerede i slutten av juli, så da blir det ikke noe av dagmammaplanene mine.. :/
lupp og prompefisen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------