Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

April 2007 Klubben

Her kan dere som har født i denne måneden utveksle erfaringer og gode råd med hverandre.
Jeg er gravid igjen:)
10:01 16.02.2008
Hei.
Jeg er gravid igjen, 13 uker på vei:). Både glad og samtidig litt nervøs når jeg tenker på hvor travelt jeg kommer til å ha det senere i år. Termin ca 20 august. Lille jenta mi blir 10 måneder 1 mai. Fått 5 tenner og drar seg fremover på armene:-) Skal begynne å jobbe igjen 17 april, da jobber jeg kun i 3 måneder og så er det ut i svangerskapsperm i igjen. Rart, hehe
skata
Sv: Jeg er gravid igjen:)
10:12 17.02.2008
Jeg venter også nr 2 i august! Blir nok fryktelig hektisk men kjekt. Har fått barnehageplass for småen fra april av så det blir nok bra. Er sykemeldt grunnet ryggen så kommer nok ikke tilbake i jobb mellom permisjonene, litt kjedelig egentlig. Men helsen må komme først. Derfor er det også bra med barnehageplass for blir mye tunge løft på en aktiv krabat.
To tette og en badehette
23:25 17.02.2008
Jøss- skal si dere er effektive!
Synes jeg har mer enn nok med Marius enn så lenge!!
MÅNS (m/lille Marius)
22:51 18.02.2008
hvordan takler/reagerer jobben på dette?
margrethe80-Oskar født 10/4!
03:18 20.02.2008
Heihei!

Gratulere så mye da:) det blir to tette her også:)Har en sønn på 10 mndr, og som blir 1 år den 15.april:),og venter en gutt til, termin 31.mai:)

Så her vet jeg ikke når jeg kommer til å begynne å jobbe igjen.

mamma20
Anonym
16:07 20.02.2008
Grattis masse med ny bebi!!!!!
shayan_jente_04.04.
18:34 2.03.2008
Gratulere so masse med ny baby. Veldig kjekt å ha to tette. Dei to elste mine er det 1,5 år imellom. Dei storkosar seg ilag og har mykje glede ta kvarandre. Lykke til :)
Trampe 79
12:03 31.03.2008
Gratulerer så mye til dere som er gravide, må si jeg misunner dere bare littegranne ;)

Vi venter spent her og, så håper det slår inn snart :)
I love sarah nicole
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------