Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mars 2007 Klubben

Her kan du treffe andre som har født i mars 2007 og dere kan utveksle erfaringer og gode råd.
Jeksler?
 22:34 16.02.2008
Noen andre små som har fått jeksler enda?
Tror Camilla holder på med en jeksel oppe på den ene siden, kinnet er stadig rødt, hun slår seg på kinnet om natta og er generelt urolig.

Lurer på hvor lang tid det pleier å ta fra man merker ubehag til jekselen bryter gjennom. Ser at det er skikkelig klumpete på den ene siden oppe og ser også en hvit "tagg" under tannkjøttet der, men ikke så lett å få sett ordentlig nei :-)
Samsyn og lille Camilla
Sv: Jeksler?
 10:41 17.02.2008
Eirik har fått sin første jeksel og venter på nr 2. De har vært de verste hittil. Her har det vært noen skikkelig skriketokter mens det holdt på som verst. Tipper det tok en uke omtrent med den første tanna, den andre kjenner jeg foreløpig bare under tannkjøttet - kjenner jeg gruer meg til det setter i gang igjen...

Etter at det er sagt skal det vel også sies at det er jo veldig stor forskjell på hvordan disse barna våre reagerer... lykke til!
småen kom 2. mars
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------