Sv: Noen som har erfaringer med kvelds/leggerutiner for en 2 mnd gammel baby? Er det for tidlig med faste rammer? Og lar det seg gjennomføre??
16:02 17.02.2008
funket fint her i gården! han er litt over tolv uker da, men holdt på noen uker nå! han sovnet sent de første ukene, så vi begynte med bad osv forholdsvis sent, og flyttet oss stadig nærmere klokken syv, så nå var han f eks i seng kvart på åtte igår, og halv åtte i dag! han våkner 03.00 uansett når vi legger han tydeligvis ;) hehe!
Sv: Noen som har erfaringer med kvelds/leggerutiner for en 2 mnd gammel baby? Er det for tidlig med faste rammer? Og lar det seg gjennomføre??
12:28 18.02.2008
Vi begynte med lfaste leggerutiner med engang vi kom hjem fra sykehuset, det fungerte ikke så godt i begynnelse , men vi gjenntok det samme være kveld og etter noen uker så gikk det greit.
Anonym
21:30 1.03.2008
Bare fint å begynne med leggerutiner med en gang. Plutselig en kveld fsitter det. :-)
Vi begynnte med kveldsstell ved syvtiden med en gang vi kom hjem fra sykehuset.
Først ved 3 mnd alder begynnte ha å få den døgnrytmen jeg ønsker han skal ha. :-) (Natt fra ca kl 19:00 til 08:30 med 3 amminger innimellom)
20:15 2.04.2008
min lille er 3,5 mnd. og han får kvelds stell og mat kl syv. så sover han til 08.00. og da spiser han ikke før etter vi har stått opp og stelt oss og det har aldri vært noe problem. jeg begynte kl.23.00 når han var en 4 uker ca. så tok jeg det gradvis nedover, sammtidig som at han sov lengre og lengre på morningen:) tror ikke det er noen som kan bestemme her inne når du kan slutte å gi mat kl 24. det er bare opp til deg å bestemme hva du vil gjøre vettu:) lykke til.