Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mammas kropp

Hjertesvikt etter fødsel?
 14:09 17.02.2008
Fødte en datter for 1 måned siden og var så uheldig å bli alvorlig syk i forbindelse med dette. Har fått diagnosen peripartum kardiomyopati, eller hjertesvikt.

Har forstått at situasjonen har vært svært alvolig, men har nå i hvertfall kommet hjem fra sykehuset. I følge leger og nettsider er dette noe som rammer få i løpet av året, 10-12 personer. Skulle gjerne kommet i kontakt med andre som har vært i/er i samme situasjon.

Er det noen har inne eller som kjenner noen?

Tuxie-mamma til Emily
Sv: Hjertesvikt etter fødsel?
 19:58 26.02.2008
Kanskje hvis du ser på Mammaer med funksjonshemninger at du får svar? Lykke til i hvertfall.
Anonym
 22:20 30.06.2008
hei hei

Jeg har også diagnosen peripartum kardiomyopati :-) Jeg ble syk rett etter fødselen. Og er nå 2 år etter begynt å bli bedre, men sliter en del med formen enda :-(

jeg må jo bare se om jeg finner deg her inne, trodde aldri jeg skulle finne noen andre med ppcm her i Norge. Har følt meg temelig alene ja.

gå til www.amothersheart.com ... der får du masse støtte og hjelp.

det er også en gruppe på facebook

håper du leser dette :-)
langevipper@4juli
 07:51 2.07.2008
svarer alle steder jeg kan...

men må da rette meg selv her

det er selvfølgelig...

www.amothersheart.org
langevipper@4juli
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------