Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søskenforum

Aldersforskjell mellom søsken?!
14:19 17.02.2008
Jeg synes tre år virker som en bra aldersforskjell! Da er gutten min blitt stor nok til å bli "stolt&hjelpsom" storebror, eller blir det helt feil å tenke? Hva sier dere med tre år imellom, hvordan har det vært??
Mayflower
Sv: Aldersforskjell mellom søsken?!
22:07 16.03.2008
jeg var 3 år selv da jeg fikk en lillebror- var visstnok verdens stolteste storesøster, og ikke det minste sjalu. I følge mamma er 3 år det perfekte aldersforskjellen, og jeg har selv planer om å gi snuppis på 2 en lillebror eller søster til neste år :-)
HeddaGabler
20:48 27.04.2008
syns 3år er passe jeg:) det er det mellom meg og lillebroren min. og det kommer til å bli 3år og 2mnd mellom poden vår og babyen i magen:)
mamma`n til keisermarcus&spira
21:33 12.05.2008
Jeg har 2 barn, og de er det 20mnd i mellom, synes det var ganske greit jeg. Det er litt arbeid inni mellom, men stortsett veldig stas! :)
Marande
17:45 22.06.2008
20 mnd for oss er helt idielt. Da er man ikke vant til annet enn å være på servicefronten for å si det slik :-)
Dessuten kommer det til å bli fint å kunne ta de med på ferier sammen - samme nivå emosjonelt og fysisk.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------