Klubben for deg som har født i mai 2007 og som har lyst til å dele erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Flere med små som slipper seg og prøver å gå?
01:55 18.02.2008
Lillemor har reist seg siden jul og slipper seg oftere og oftere.
Hun går om hun har noe å støtte seg på men gåbilen triller litt for fort for henne fortsatt.
Hun prøver å gå uten å holde seg, men deg går ikke bra.
Godt hun er optimistisk for jeg blir engstelig og stresset av å se henne holde på.
Hun er født 25.mai.
Newton & Prinsessen på erten
Sv: Flere med små som slipper seg og prøver å gå?
14:47 18.02.2008
Så gøy=)
Jenta mi er født 2 mai. Hun går og står med støtte ja, og har begynt å stå litt uten noe støtte. Ser ikke ut som hun har tenkt å gå riktig enda. Men noen dager gidder hun ikkeno, mens andre dager gjør hun masse nytt på en gang.. he he..
så det er bare å følge med på disse små;)
LilleKaramell
20:52 18.02.2008
Gutten min slipper seg fordi han glemmer å holde seg, han! Så går han rett i gulvet...:) Han har nettopp begynt å gå litt bortover bordkanten, så han løper nok ikke riktig enda, men det er søren ikke lenge til for her går det unna! :) Han er også født 25. mai.
ifie
13:07 7.04.2008
gutten min er født 1 mai han står selv men tår ikke gå alene, men klatrer overalt. det går an å kjøåe gåbiler med stoppere så hjulene går litt tregere. kjempegreier
zandii
10:20 11.04.2008
Gutten min står og går når han holder seg i noe.. men han er litt overmodig og slipper seg heletiden, og frem til i går har d endt med knall og fall. Men i går klarte han faktisk å stå uten støtte i ca 2 min før han tok tak i oppvaskmaskinen igjen. Og d var en veldig stolt liten gutt d, og en like stolt mamma. Så tror nok ikke d er så lenge til han går uten støtte. Tiden går så altfor fort. Han er født 21. mai...
Stine*Mor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem