Hei!
Skjønner akkurat hvordan du har det! Har ei lita pia på snart tre mnd'er nå, og vi sleit skikkelig med nattesøvnen de to første mnd'ene!
Lille pia våknet kl 23 og var lys våken til i 08-09 tida, og kunne sove i ett til i tre-tida på dagen. Ble slitsomt å ha et liv utenom.. På kontroll sa legen at alt var fint med den lille, og jeg ringte helsesøster for å få tips, men fikk bare beskjed om at hun "vokser seg av det". Det var skikkelig frustrerende å ikke få seriøs hjelp. Så tanta mi ringte til helsesøster i sin kommune i et annet fylke, og der var det ikke måte på med tips hun kom med om hvordan man skulle jobbe med forskjellene på natt og dag (masse lys om dagen, og kull mørkt om natta, prøve med faste måltid, bading før sengetid, osv...). Men hun anbefalte også å ta med den lille til behandling hos fysio eller naprapat, så jeg bestilte time hos naprapat samme uke. Der kjente han at hun var litt skjev i nakken, noe som kunne bety at hun hadde vært plaget med hodepine! Stakkars lille pia sovna som en stein kl 21 samme kvelden, våkna kl 04 for litt mat, men la seg ned med en gang igjen og sov helt til 08! Slik har vi hatt det nå i to uker, og det fungerer kjempegodt! Jeg er virkelig blitt menneske igjen nå! Anbefaler deg å ta krabaten med deg til behandling, se hva som skjer!!
Lykke til!!! |