For dere med interesse for hus og hage. Her kan dere gi hverandre råd og tips!
Usolgt hus, bryllup og jobbendringer=søvnløse netter...
02:25 29.02.2008
HUFF, dette er vel et av livets "milepæler", eller tid man tenker tilbake til på som stress!
Gifter oss i mai med 75gjester, har kjøpt stort hus som skal pusses opp (etter å ha lett lenge, og tapt mange budkriger), og jobber i disse dager med å selge eget hus nå...Har hatt eget hus ute i ca. en mnd. to visningshelger og ett bud som vi avslo...HUFF, er så stresset over alt akkurat nå. Oppå alt skjer det plutselig store endringer på jobb, med fusjonering osv. Jeg blir ikke arbeidsledig, tvert om...Vel alt dette får meg til å sitte oppe nå, kl.02.22 natt til fredag. Jeg vet at fom. morgen kl.08.00 koker det på jobb og denne helgen er det ny visningshelg...
HJELP, fortell meg at alt ordner seg ,anybody?! Kroppen er lys våken, og har ingen grunn til det....tror det kun er undebebevisstheten som jobber på høygir akkurat nå...
Anonym
Sv: Usolgt hus, bryllup og jobbendringer=søvnløse netter...
10:34 6.03.2008
Var vel neppe beste valget av tid å kjøpe ny bolig på men... Det kommer helt sikkert til å ordne seg til slutt ja - pust inn dypt og bit tennene sammen ;-)
09:57 7.03.2008
Sett ned prisantydningen på huset dere skal selge... Det er mitt råd.
Anonym
18:41 10.03.2008
Vi har det litt på samme måte. Har hatt leiligheten vår ute til salgs i ETT ÅR!!! (Heldigvis ikke kjøpt noe nytt enda.) I løpet av dette året har vi planlagt bryllup og giftet oss, mannen min har delvis skiftet jobb, og nå må han skifte jobb igjen til høsten fordi han ikke KAN være med lenger i det prosjektet han er i (pga for mye reising+en sønn på 5 år=dårlig kombinasjon), han skal begynne å studere, og vi planlegger barn. Så da sitter vi her med en altfor dyr leilighet som vi ikke får solgt, mulig nedgang i lønn for mannen min, mann og 5 -åring som begge to skal begynne på skolen og planer om barn. Ikke lett! Vi krysser fingrene og håper nå på at vi skal få "bytte" leilighet med en som var på visning hos oss igår.
Det ordner seg nok for dere - det gjør det alltid for snille folk, ikke sant!?
Anonym
11:22 31.03.2008
Det ordner seg for snille piker, ikke sant? Her også føles det som ting er uløslig, men det ordner seg jo alltid? Tenk bare på ting i livet tidligere som man trodde var uoverkommelig.. livet går sin gang det! stå på!