Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Sexdebatten

Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Noen som filmer når de har sex?
01:10 1.03.2008
Blir det bra? Vurderer å foreslå det for gubben en kveld. Viser ikke så aller verst ut så jeg tror iallefall det kan bli tennende.
Anonym
Sv: Noen som filmer når de har sex?
01:23 1.03.2008
det er pirrende:) liker det faktisk best, blir kåt bare med tanken....
Anonym
18:01 2.03.2008
Vi holder på å le oss i hjel ved tanken... Så svaret er nei... Jeg hadde aldri orket å se meg selv i en slik situasjon - jeg orker ikke en gang å gjøre det foran et speil... Vet ikke hva det er - vi ser bra ut begge to, så skyldes ikke komplekser egntlig - tror bare jeg ville synes det var pinlig, og ikke minst komisk...
Anonym
21:29 2.03.2008
Vi har av og til med kamera/videokamera på soverommet og det er utrolig sexy!! Men blir sjenert/flau om han filmer ansiktet mitt mens vi holder på, så helst bare kropp... ;) Det er kjempedeilig å se på igjen siden også, og når man er alene innimellom.... ;)
Anonym
21:43 3.03.2008
vi har gjort det en gang, og det var bare så utrolg pirrende mens vi filmet. men ble bare sykt kåt når vi så på det etterpå....
mannen min er utrolig sexy bakfra når han beveger seg.... mmmmm.... kjenner jeg blir kåt bare av å tenke på han på video..... må helt klart gjøre det igjen.

mmmmmmm
Anonym
22:11 15.05.2008
mmmmm det er deilig ja!!! Har gjort det noen ganger. Filmet og tatt bilder. Men jeg er mest villig når jeg er litt beruset;)
Anonym
21:53 27.05.2008
Ja, vi har gjort det og det var utrolig pirrende å i det hele tatt gjøre det og å se på etterpå. Men enig med anonym over her, vil helst ikke filme fjeset, det blir bare fjollete og føler meg ikke komfortabel da. Men kropp og detaljer, det er bare digg!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------