hallo,alle i tvilling foreldre foreningen i Elverum har så store barn..føler oss litt alene m 1 åringa våre.hadde vært koselig å bli kjent og dele spm og gleder med,Liam &Adrian030107
Sorry....., ser d no, to gutter ja... Sånn går det når man ikke leser før man skriver.... Prøver å stenge ut sutre lyder her, å drøyer tiden til det er tid for bading......
ok,kjenner godt til det der.har putta våre i seng alt je..vært på helsestasjonen midt på dagen i dag,og d tok et par timer,så ble bare tull m sovinga,3 kvarter holder ikke på disse gubbene.er dine født for tidlig?7 uker her,men alt normalt så langt.går i barnehage.
Tja, vet ikke helt hva jeg skal si.. De kom i uke 37, men da er en jo regnet som fullgått med tvillinger. Fødte de på vanlig måte, å brukte 3 timer fra første ri til begge var ute. Gikk kjapt å greit. Str på dine? Mine er jente 8700 gr å 73 cm, gutt 9600 gr å 74 cm på ett års kontrollen.
Takk for det:)
Mine gutter var 9600 og 9900, begge 80,5 cm på et års kontrollen.
Blir spennende å se på 15mnd kontrollen nå i slutten av måneden å se hvor mye de veier da, de spiser jo mer en det jeg gjør. Men de er jo utrolige aktive så de trenger det vel:)