Denne debatten er kun for menn. Her er det meningen at fedre skal kunne dele sine tanker og lufte sine spørsmål uten at damene blander seg. Vi vet det er vanskelig for damene, men vær så snill å holde dere unna!
Vennlig hilsen jordmor Siri
kan noen hjelpe meg?
12:12 2.03.2008
Jeg og samboer har kranglet ganske masse i det siste... å plutslig fant han ut at han har fått nok... problemet mitt er, at jeg har ikke visst alt han har syns har vert gale...både han og jeg har vert mye sur pga husbygging og diverse.. har hatt mye stress begge 2.. men hvordan kan han bare gå fra meg og ungene pga noen ukers krangling.. har vert sammen i 2 år å hatt det utrolig fint sammen.. helt til nå... har prøvd å snakke me han, men han sier han ikke tror jeg kan forandre meg.. men jeg er jo ikke dum å gjør samme feil en gang til når jeg vet at jeg og ungene mister han da... hvorfor forstår han ikke det? han sa at han skulle tenke på dette no i helgen...om han ville prøve igjen... jeg hååååper han kommer hjem igjen til oss... er det så enkelt å gå???? får meg ikke til å forstå dette....
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem