Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Desember 2007 Klubben

Treffstedet for deg som har født i denne måneden og som vil utveksle erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Har deres babyer oppdaget hendene sine?
18:06 4.03.2008
Lurer litt på når dette er vanlig. Min biter på de og bruker de til å slå på ting i babygymmen (ser ut som om han gjør det med vilje) han kniper, men ligger ikke og ser på hendene sine.
brummemamma-
Sv: Har deres babyer oppdaget hendene sine?
17:45 10.03.2008
Ja har funnet ut at hun kan brukde dem til andre ting enn å bare holde oss i fingeren ja... hehe. Slår på lekene som henger fra babygymmen o.s.v.
Morsomt å se på når hun blir virkelig ivrig.
Pia & Gjengen
21:33 11.03.2008
Nei, ikke ennå. Min sønn gjør det samme som din. Husker ikke fra den eldste når det var, men tror det var rundt 3 måneder.
Cille-74
08:23 14.03.2008
tulla her kniper den sammen mens hun nistirrer på den og løfter den rundt i ulike stillinger...bruker den til å slå på ting her også og løfte på speilet som henger skrått inntil lekegrinda... utrolig morsomt å se på at hun oppdager seg selv! Venter bare på at hun skal oppdage at hun har to slike ;)
Kjege -Thea Nathalie-
17:18 14.03.2008
Hun har oppdaget høyrehånden sin..., og tror hun begynner å skjønne at hun har en til.. artig.. Filmet henne når hun studerte hånden sin intenst, her; www.gullpia.blospot.com (videosnutt 6.mars)
Er så artig når man ser utvikling!! Hun tar etter en leke dersom jeg plasserer den foran hånden hennes, men hun griper ikke etter noe av seg selv enda synes jeg..
Piami :)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------