Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Brystavvenningsdebatten

Hvordan kan jeg få han uinteresert i puppen?
22:48 5.03.2008
Sønnen min er snart 15mnd gammel, nå er det nådd toppen til at jeg er dritt lei.
Han får pupp om morgen hvis vi har tid å på formiddagen før han skal sove.
Jeg har brukt kjempe lang tid på å komme så langt ned i nedtrappingen som jeg har kommet idag.
Så jeg har forstått at det må gå litt tid til å trappe ned....

Men nå er jeg dritt lei, det er mer strev enn det er gøy lenger.
Tidligere synes jeg det bare var koslig men nå har jeg fått nok!!!

Føler han er blitt så stor også, itilegg til at jeg har fått mange memerkninger på at han er alt får stor til å få pupp, spesielt fra søstra mi.
Mange som sier at han er så stor så pga det orker jeg ikke amme han offentlig lenger.

På ettermiddagen før middag vil han gjerne ha pupp...henger rundt meg å hvis jeg setter meg ned kryper han opp på fanget mitt å bretter ned får å forsyne seg...da må jeg si stopp, får hvis han får da vil han ikke ha middag....sovne kan han også klare å gjøre da hvis han får....å det passer ikke så bra så seint på dagen.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre får å få han mer uinteresert....
Jeg skal prøve meg framover nå å kutte ut formiddags ammingen....grunnen til jeg gir den enda er pga han sovner så fort da...så den har igrunn vært helt grei...

Den ammingen om morgen har vært mer stressende...men han blir veldig sur hvis han ikke får...sikkelig sur.

Når han er syk hjelper ingenting ant enn pupp... å hvis han våkner om natten hjelper heller ingenting annet.... (sjeldent han våkner om natten)

nOEN som har noen råd?

mammalinda
Sv: Hvordan kan jeg få han uinteresert i puppen?
21:42 8.03.2008
jeg veit om ei som tok eddik på puppen før dattera skulle amme.
etter det nektet hun å prøve igjen
christine og lille Emiliemor
Sv: Hvordan kan jeg få han uinteresert i puppen?
23:54 8.03.2008
tuuuuuuusen takk for tipset, til mandag skal jeg jammen kjøpe eddik:)
Det skal jeg jammen prøve:)

Skriver inn her til mandag igjen etter jeg har prøvd!!!
mammalinda
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------