Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Brystavvenningsdebatten

Skal pøve å nattavvenne. Må vi da også slutte med puppen på dagtid?
15:38 16.03.2008
Jeg har ei jente på 7 mnd som er helt umulig på natta. Hun våkner MINST hver time for å få pupp! Nå har vi tenkt å forsøke å avvenne henne med puppen på natta. Men helsesøster sa at en helst burde ha sluttet med puppen også på dagtid før en slutter om natta. Noen som har noen erfaringer med dette?
baby i august
Sv: Skal pøve å nattavvenne. Må vi da også slutte med puppen på dagtid?
10:16 17.03.2008
Må være noe av det rareste jeg har hørt...selvfølgelig skal du ikke slutte på dagen selv om du vil avvenne på natta!
Anonym
Sv: Skal pøve å nattavvenne. Må vi da også slutte med puppen på dagtid?
19:37 18.03.2008
Jenta vår er også 7mnd nå. Og nå er jeg mektig lei av å være våken flere ganger på natta. Skal jo begynne å jobbe igjen om et par mnd, og da går det jo bare ikke lengre. Så nå som det er påskeferie, har jeg sendt gubbe og unge på et eget soverom. Hun får mat når hun legger seg og litt påfyll klokka 22-23. Etter det er det pappan sin jobb å ta henne til klokka 7 neste dag. Da tar jeg over, og jeg ammer hele dagen. Har holdt på i to dager nå, og det ser ikke ut til å plage jenta at hun får mat om dagen, men ikke om natten. Har sett for meg å amme om dagen til hun er rundt året. Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe problem?
-pusen-
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------