Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søvndebatten

Ny baby - når hun sovner ved puppen, skal jeg la henne sove da? (fx om natta) eller opp og rape?!?
17:13 16.03.2008
Lurer veldig på dette...
Hun våkner jo når jeg løfter hene opp på skuldra for å rape..
Hva gjør dere andre?
anne*
Sv: Ny baby - når hun sovner ved puppen, skal jeg la henne sove da? (fx om natta) eller opp og rape?!?
18:04 16.03.2008
Jeg lar henne sove, eneste minuset er at hun da kan våkne av et illsint hyl fordi hun må rape NÅ.

Men det er ikke vits i å vekke dem for å rape, bare la henne sove søtt.
NupiSnowJog
Sv: Ny baby - når hun sovner ved puppen, skal jeg la henne sove da? (fx om natta) eller opp og rape?!?
18:56 16.03.2008
takk for svar:-) Skal teste i kveld!
anne*
08:38 2.04.2008
Min er 5,5 mnd nå og jeg har ikke tatt henne opp for å rape på natta. Til å begynne med gjorde jeg det og resultatet jeg fikk var en våken unge så jeg sluttet med det. Spurte HS og hun sa siden babyen min prompet mye så var det greit, luft kom jo ut den ene eller den andre veien.

På dagen så legger jeg henen etter amming i ca 15 min før jeg tar henne opp og hun får rape. Hvis jeg tar henne opp med en gang så blir det gulping og masse melk kommer opp igjen. Ser ikke ut som om hun plages selv om hun ikke får rape med en gang og gråter aldri fordi hun ikke har rapet.

Men babyer er forskjellige
Snuppa_0013
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------