Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søvndebatten

Hjelp!! Uansett hva jeg gjør!!
05:32 18.03.2008
Hei alle sammen, nå trenger jeg virkelig hjelp!
jeg har en gutt på 7 uker. han er jo ikke store gutten, men jeg syns han er merkelig.
før sov han veldig mye på kvelden og sovet ikke før to på natten men nå klarer jeg å holde han våken fra seks, men uansett hvor trøtt han er når jeg legger han i senga så begynner han å gråte. jeg prøver alt! etterhvert sovner han.. etter å slite litt noen dager nå så har han begynt å sovne innen kl tolv. jeg er fornøyd med det. men når han våkner rundt to eller fem fordi han er sulten så tar det 3-4 timer før han sovner igjen?!?! hvorfor?!?! hvorfor må han ha 3-4 timer på natta som han er våken og ikke vil ligge i sengen!
han sovner mens vi raper. men når jeg legger han i senga blir han lys våken!
noen som kan gi meg noen råd? det ødelegger jo så mye av dagen når vi ikke sover om natten..
Anonym
Sv: Hjelp!! Uansett hva jeg gjør!!
17:39 25.03.2008
Det tar dessverre litt tid før noen babyer får riktig døgnrytme. Gutten min var mye våken om natten i den alderen, han hadde snudd døgnet.

Det bedret seg rundt 3mnd alder.

Viktig at du selv prøver å sove på dagtid når han sover så du ikke blir utslitt.
Anonym
Sv: Hjelp!! Uansett hva jeg gjør!!
22:12 28.03.2008
Jeg skjønner deg godt jeg!
her sovnet ikke jr før 2-04.30 om natta,dette pågikk til han var 6 uker (der og da virket det som en evighet). Plutselig over natten begynte han å sovne i 22-23 tiden. De siste 2 kveldene har han sovnet i 20.00 tiden,men nå er jo jr 3 mnd også da.
Hva som gjorde at han plutselig begynt eå sovne så tidlig på kvelden vet jeg ikke. Jeg var sjelden opp på natten for å amme når han endelig sovnet.
Prøv å sove på dagen når han sover og la husarbeid være husarbeid.
Skorpion73 og skytte07
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------