Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Juli 2007 Klubben

Treffstedet for deg som har født i denne måneden og som vil utveksle erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Vil ikke ha så mye mm lenger.. bør jeg gi mme da? Trenger tips!!
 23:28 18.03.2008
Han får i løpet av en dag;

pupp (noen super til han blir lei!)
grøt + vann (sviskepurè)
skive m/leverpostei + fruktpurè + vann
middagsglass + vann
grøt + vann
pupp

Prøver også pupp midt på dagen, men da vil han absolutt ikke ha!

Når og hvor mye mme skulle jeg ev. gitt? Vil veldig gjerne fortsette å amme... Får dessuten i han minemalt med vann - han er hard i magen og mener derfor han trenger mer væske.

Noen tips?
Anonym
Sv: Vil ikke ha så mye mm lenger.. bør jeg gi mme da? Trenger tips!!
 14:07 19.03.2008
jeg har ikke villet starte me mme. prøv å amme så mye som han vill ha. vist han ikke vill ha er han ikke tørst heller. er jo litt væske i maten han spiser også så det går nokk helt fint.
Anonym
 13:34 20.05.2008
Min ville ikke ha pupp lenger når han var 7,5 mndr gammel...Da vrei han seg bort, sutret og bare var vrien. Jeg begynte å gi han mme og det har funket kjempefint. Jeg var helt innstilt på å amme til han var 1 år, men slik ble det ikke. Jeg orket i å ta den kampen, og han er uansett super happy og blid gutt som aldri er syk:-)
Anonym
 21:46 20.05.2008
vi gir nan 2ganger daglig....
på morgen(6-7tiden) og på kvelden (18-19tiden)

han er veldig glad i det, drikker 240ml hver gang
May&Mads
 20:34 22.05.2008
Jr. sluttet å ville ta puppen nå rundt tim mnd alder. Nå er han veldig flink til å drikke vann til alle måltider så det er ikke noe problem i løpet av dagen. Og på morgen og kveld får han en flaske med mme. Funker helt fint.
Kosel
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------