Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Tvillinger/trillinger/firlinger

får alle med tvillinger strekkmerker??
20:11 19.03.2008
kan noen si seg enig ellr uenig i dette??=)
Anonym
Sv: får alle med tvillinger strekkmerker??
20:47 19.03.2008
Hei!

Jeg fikk tvillinger for 9mnd siden og jeg fikk ikke ett eneste strekkmerke. Det var egentlig rart ettersom jeg la på meg ganske mye og magen var sprekkferdig:) Jeg var veldig flink til å smøre meg med A-creme fra Apoteket hver eneste dag gjennom hele sv.skapet. Kanskje det var det som gjorde susen.
DoubleTrouble
18:06 20.03.2008
Jeg fikk twins for 5,5 mnd siden-men ingen strekkmerker !!
Sognemor
20:32 20.03.2008
Jeg ble ikke særlig stor til å ha tvillinger - la på meg 15 kg. Ingen strekkmerker her i gården.

Jeg åt som en hest og satt fullstendig i ro halve svangerskapet, og smurte meg bare med lotion når jeg gadd. Det var ikke ofte...
emlyn
16:02 22.03.2008
Jeg har fått et par ved navelen men, må nesten vite at de er der for å se dem. Har trekt seg tilbake det siste året.
Jeg smurte heller ikke så mye, bare når jeg følte for det.
sarp m/ Niklas og Marius.
21:59 22.03.2008
Ja fikk noen, men så var ungene 3400g og 3700g og 50 cm. Ei i barselsgruppa mi fikk en mye mindre, og det ser ut som hun er klort opp av en tiger!! Kommer veldig an på hudens elastisitet. Forskning viser dessverre at ingen kremer kan dokumentere å hjelpe mot strekkmerker, så da er det bare gode gener å legge sitt håp i;-)
Easton
22:51 26.03.2008
Nei ingen strekkmerker etter jeg var gravid med tvillingjentene våres. Fikk de 9uker for tidlig da så fikk ikke mulighet til å bli så stor....
Sunshine21
11:50 30.03.2008
Tydeligvis så er det like sannsynlig/usannsynlig at man får strekkmerker ved enling- som ved flerlingfødsel. Jeg gikk helt til uke 38 og fikk dessverre strekkmerker, men de er blitt helt lyse igjen etter bare noen få uker. Hverken min mor eller søster fikk strekkmerker og jeg var flink og smurte meg flere ganger om dagen.. Viktigste er at barna har det bra og da er litt strekkmerker en liten pris å betale(selv om det er en smule kjipt) :)
b2 & gutta
16:08 2.04.2008
Null strekkmerker. Fødte i uke 37 og var diger, men har veldig elastisk hud. La på meg 23 kg.
To små mirakler på vei!!
18:26 12.04.2008
Ingen strekkmerker på meg heller, gikk frem til uke 37.
roxanne
00:20 26.04.2008
Jeg fikk litt på lårene bare..la på meg 43 kg på 29 uker.
bissen
22:39 1.05.2008
Ingen strekkmerker her heller.
svanine
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------