Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mai 2007 Klubben

Klubben for deg som har født i mai 2007 og som har lyst til å dele erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Jeg kjeder meg, og det er så lite aktivitet her ;-) Andre som har barn som har vært veldig mye syk?
 12:17 24.03.2008
Det har vi, og er veldig slitsomt. Kjenner det begynner å merkes på forholdet også.
Lille har vært syk siden jul, og føler permisjonstiden ikke ble så positiv som forventet..
Anonym
Sv: Jeg kjeder meg, og det er så lite aktivitet her ;-) Andre som har barn som har vært veldig mye syk?
 00:06 14.05.2008

Har vært forkjølet ca hver 2-3 uke siden jul.. Slitsomt i lengden når snørret renner og gullet sutrer. De "gamle kloke" sier det har med tennene å gjøre (har fått 8stk) at hun lett blir forkjølet, Det sies så mangt ^^
Helene <3 Sarah
Sv: Jeg kjeder meg, og det er så lite aktivitet her ;-) Andre som har barn som har vært veldig mye syk?
 22:28 1.07.2008
åå ja, begynte i barnehagen etter jeg hadde et uhell og knakk ryggen:( mye syk etter han begynte der, dobbelsidig øre og øye betennelse, forkjølet og feber. nedsatt matlyst og dårlig søvn... kjempegøy. stakar liten:( men han er utrolig tapper:)
zandii
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------