Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
mortilgunnar esso-hore
23:41 24.03.2008
Står til? Kjeder du deg i kveld du også eller?
Trassetrollet
Sv: mortilgunnar esso-hore
23:42 24.03.2008
Esso hora til gunnars mor?!
tillab ™ venter liten
23:43 24.03.2008
tillab da :p
Trassetrollet
23:45 24.03.2008
mora til esso hora gunnar?
tillab ™ venter liten
23:43 24.03.2008
alt bra her. kjeder meg er vel litt hart og ta i, men jeg er jo hjemme med småen som sover da. men jeg har jo dere.

hva med deg?
mortilgunnar Esso-hore
23:45 24.03.2008
Hehehe.. Småen har sovet et stund, hunden ligger og småpromper på gulvet.. Har vært og løpt litt i skauen i dag sammen med pappa, og da hender det hu finner noe "elgknask" å spise! Fusj!

Joda, jeg ligger nå på sofan med den fordømte gipsen!! Grr.. Har ikke noe annet å gjøre enn og "henge" her og på msn :p
Trassetrollet
23:49 24.03.2008
hehe... sånn er det. blir man tvunget til og ikke gjøre en dritt så klager man på det. blir man tvunget til og gjøre noe klager man på det.. livet er vanskelig.. hehe :P

om du hadde kunnet så hadde du gått på veggen :P
mortilgunnar Esso-hore
23:53 24.03.2008
Hehehe.. Er noe med det.. Livet er skikkelig komplisert :p Tror nok det er værre ting her i verden enn å ligge på sofan med et bein i gips, kunne jo vøri begge to :p Jess! Det hadde jeg nok gjort :D Hihi..

Huff.. Skal man snart ta kvelden da? Begynner å bli vel overtrøtt og fniser av alt!
Trassetrollet
23:56 24.03.2008
hm... jeg var oppe til 3.30 i natt så jeg begyner og merke at jeg er trøtt. men senga er ikke helt klar for meg enda. hm.. du trenger jo ikke sove. du får jo ikke gjort noe uansett. så du kan sove hele tiden.

dette er foresten en fin tid for deg og lære deg og strikke på. jeg kan ikke strikke. men jeg har ikke brekt bene heller
mortilgunnar Esso-hore
00:00 25.03.2008
Hehehe.. I morra er jo faktisk butikken åpen, så jeg tipper jeg blir alene en stund i morra!! Litt deilig egentlig! gjesp! Tja, senga skriker, men je har jo ikke noe å gjøre i morra heller!

Jeg kan strikke, og HATER det.. Får scrappe litt, men orker ikke slik pirk seint på kvelden.. Men det er NCIS på svensk tv3+ :D
Trassetrollet
00:04 25.03.2008
ja og dib kan lure ut mange timer av en stakkars sjel. så så lenge det er data er det håp... hehe

tenk på hva de gjørde i gamle dager... ingen ting.
mortilgunnar Esso-hore
23:46 24.03.2008
Jeg lurer bare på om du er fra Ørsta.
Liksom Esso horenes hovedstad det..
@Ananas@
23:48 24.03.2008
hehe... nei jeg bare så en på dib som fikk beskjed av legensin om at det bare var esso horer som fikk barn når de var 20. hehe... syns det var festlig og tenkte at det var nesten nerme nok til at jeg med litt godvilje kunne kalde meg esso hore
mortilgunnar Esso-hore
23:50 24.03.2008
Haha. hver sin definisjon.
I så fall kan jeg kalle mor for esso hore også.
Men tror jeg avstår fra det,egentlig..
@Ananas@
hehe
23:54 24.03.2008
det er nok lurt i grunn. er ikke så mange mammar som setter pris på en slik omtale. bortsett fra meg da. men jeg har vel ikke innsett at jeg er mamma enda. uansett så er jeg ikke barnet mitt...

hm... jeg vil egentlig bytte, men så var det en som lagde et stort nr ut av at jeg het hore. og derfor må jeg beholde det litt til. slik at hun ikke tror jeg bytter det pga henne
mortilgunnar Esso-hore
Sv: hehe
23:56 24.03.2008
Også lurt.
Ikke la noen tro de har overtaket.
Syns det er morsomt jeg. ;-)
@Ananas@
23:57 24.03.2008
ja det er litt morsomt for jeg får en passe dose med oppmerksomhet, det er nesten som og gifte seg tror jeg. og det bare pga et nick ;-) :P
mortilgunnar Esso-hore
Reagerte mer på Esso enn på hore jeg:p

(kan ha med den lokale benser`n å gjøre og "horene" som vanker der... grøsses)
tillab ™ venter liten
Forøvrig, det er ny uke, Statoilhore denne uken?!
tillab ™ venter liten
23:58 24.03.2008
Haha.. Her blir de kalt Statoil-horer her.. Men altså, vi bor ikke SÅ langt fra Drammen (harrystaden) hehe.. Neida Tillab, bare kødder med deg :D
Trassetrollet
Det er nok kombinasjonen Esso og hore som gjør det til en vinner.
Et slikt strekt begrep.
@Ananas@
Vi har begge deler vi!

Det er de yngste som er på Esso, de litt mer "sofistikerte" (les; de som har tryna i sminken på vei ut døra) er på Statoil...

Og de SKIKKELIGE er på Shell i byen:p

(har har man graderinger ass)
tillab ™ venter liten
00:02 25.03.2008
Hahaha! så den med statoilhora som du posta etter jeg hadde posta min egen!

Ja, vi har Esso og Statoil på bøgda her jeg bor! Statoil horene er kjerringene til alle rånerene som står der på rekke og rad. Så trange bukser at alle vakene syns nedover låra :p
Trassetrollet
00:03 25.03.2008
VALKER- vel og merke..
Trassetrollet
Uuuuh...
Bøgdetøser er litt skumle.
Har vært på Statoil på Åmot. ALDRI IGJEN sier jeg deg, ALDRI!!!
tillab ™ venter liten
00:05 25.03.2008
Hahaha.. Åmot tror jeg at jeg bare har kjørt igjennom gitt! Vi har nå iallefall regjeringa samlet her en gang i året vi da :p og et berømt glassverk (der det samles en del ************ kjerringer innimellom)
Trassetrollet
00:11 25.03.2008
Åmot er skummelt!

Glassverk ja... Da trur jeg at jeg veit hvor du gjemmer deg hen i landet:)

tillab ™ venter liten
00:14 25.03.2008
hihi..
Trassetrollet
00:02 25.03.2008
hore er liksom ikke noe kling over lenger. det setter ikke en støkk i deg som det gjorde i gamledager. nå må det kraftigere utrykk til, men jeg tror det vil bli helvete her om vi finner på et stykt nok nick. som spebarnsdød eller noe.. nei huff. når man ser det slik så er jo hor nesten koslig
mortilgunnar Esso-hore
Mye kos med hor vistnok.
@Ananas@
00:04 25.03.2008
Spedbarnshora?!
tillab ™ venter liten
00:06 25.03.2008
ja det er sant. man må jo kose litt når man driver med hor. du ander ikke hva alle disse rare mennene ber om... :P

spebarnshora? = spebarnsmora? :P

hm.. ikke mange ekstremt gode forslag her altså.. hheeh
mortilgunnar Esso-hore
00:08 25.03.2008
Er for tidlig på natta til gode nick, og dessuten feil dag :p Ta det en dag jeg har vært på fest så kan jeg sikkert hjelpe.. Er bare det at det går jo så sinnsykt lang tid mellom hver fest :p
Trassetrollet
00:09 25.03.2008
Å nei! Skrev jeg fest? Da blir jeg vel hengt av "o-store-dibs-dronninger".
Trassetrollet
00:12 25.03.2008
Jeg er dronningen av DiB;)
Det er opplest og vedtatt (av meg:p)

FESTFESTFEST!
tillab ™ venter liten
00:15 25.03.2008
Haha.. heretter så tiltaler jeg deg som o store dronning av dib om jeg skal ha tak i deg :D Bare så du vet det!
Trassetrollet
00:12 25.03.2008
dibs dronning er tillab og hun henger ingen. hun bare spiser dem til kvelds
mortilgunnar Esso-hore
00:11 25.03.2008
hehe sant det. hm.. det som er fint er at innimellom så glimter dib til helt av seg selv og alt går i susende fart..hehe.. og nick dukker opp. men og finne nick på denne måten er tøysete.

hm... jeg er vist litt for fjær i dag til og klare og ha noen vetug samtalle. hvorfor kommer du hit så sent på kvleden? og ikke tidligere også?
mortilgunnar Esso-hore
00:13 25.03.2008
hø? Jeg har vært her inne før i dag, men da var det så kjedelig her.. Hehe.. så har vi drevet med litt freshing av huset.. Hehe..

Er her på dagen innimellom, men finne rjeg ikke noe interesant så logger jeg av.. Gidder ikke svare på masse svada med mindre jeg finner det morsomt :p
Trassetrollet
00:17 25.03.2008
det er sant. natten er helt klart dib på sitt beste. da har alle de ordentlige fruen lagt seg. det begyner og hjelper rundt klokka 22.00 hehe
mortilgunnar Esso-hore
00:19 25.03.2008
Det er nok ikke umulig... Jeg har en tendens til å slokne tidlig... Men nå som jeg kan sove hele dagen om jeg gidder så er jeg jo naturlig nok aldri trøtt om kvelden!

Kanskje jeg skal tukte gubben litt.. :s Kanskje jeg blir trøtt!
Trassetrollet
00:23 25.03.2008
gubber er til for og tuktes.. hehe... men manne hater som jeg er bude du ikke høre på råd fra meg. det er en grunn til at jeg sitter her alene liksom... heheh...
mortilgunnar Esso-hore
00:24 25.03.2008
Hahaha.. Hender jeg er en real mannehater også, men i dag har han vaska hele huset.. Hihi!

Nai, nå får jeg logge av msn og dib og komme meg til sengs :D Ha en fortryllende natt! Me prekas!
Trassetrollet
00:26 25.03.2008
sove godt. natti natt.
mortilgunnar Esso-hore
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------