Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Vondt når en mann treffer dypt inne i skjeden.... Noen flere som har opplevd det?
23:46 24.03.2008
Når han kommer bakfra, særlig. Hva kan det komme av? Har truffet en ny mann som jeg ønsker å ha sex med, men gruer for at det skal gjøre vondt og han skal syns jeg er kjip. Noen med lignende erfaringer?
Sv: Vondt når en mann treffer dypt inne i skjeden.... Noen flere som har opplevd det?
00:01 25.03.2008
Jeg har det sånn, venninnene mine også, og særlig når man blir tatt bakfra som du sier. Jeg tror det har med str på penis å gjøre, at den kanskje er litt for stor..
Sv: Vondt når en mann treffer dypt inne i skjeden.... Noen flere som har opplevd det?
00:07 25.03.2008
Det er fordi man treffer "bånn" rett og slett.
Er man godt nok oppvarmet skal det gå seg litt til, og man kan jo justere litt på rumpehøyde og "slagdybde" så skal det gå så fint atte....
00:22 25.03.2008
hehe enig med tillab der ja..
Men en god stund etter fødselen hadde jeg det sånn. Gikk til lege og det var rett og slett fordi jeg hadde trent bekkenbunnsmusklene for mye.. Hehe.. Var s¨redd for at det skulle bli slarkete etter fødsel så jeg trente som bare faen.
Roa litt på treninga og det blei borte.. Hehe..
Men mange får jo vondt hvis mannen har litt stor penis å. Alle er forskjellige..