Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Yrke og karriere

Her kan dere diskutere alt som har å gjøre med yrke og karriere.
ønsker å bli apotekteknikker
11:52 25.03.2008
ønsker å bli apotekteknikker, men aner ikke hvordan jeg ska gå fram, hvem jeg skal kontakte..er det mulig å ta fagene som privatist? tenker da spesielt på gk ? eller må man gå på vgs?
Lotte82
Sv: ønsker å bli apotekteknikker
21:01 2.04.2008
Hei!
Du må ta grunnkurs helse-og sosialfag, VK1 Helseservicefag og VK2 apotektekniker. Ta kontakt med nærmeste vgs som tilbyr denne utdanningen. Dersom du har gått vgs tidligere vil du få fritak for de allmenne fagene. Jeg tror det blir vanskelig å ta apotek-fagene som privatist, da det er en del praktiske fag. Lykke til!
ak81
15:31 4.04.2008
Vurderte yrket selv for en stund siden,men ble noe annet.Var meningen jeg skulle ta det på voksenopplæring.Tror det var gjennom fylkeshuset/voksenopplæringen jeg fikk info om dette..........lykke til
snirkeline
23:23 15.04.2008
Jeg har også veldig lyst å bli apotek.t, lenge siden jeg gikk på v.g.s, men jeg har helse og sosial ferdig første året !!!

jeg har tenk på hvor jeg må søke, da er det bare å prate med v.g.s da eller ? Hvem skal man kontakte der ??

:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------