Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søvndebatten

Mislykket Ferber; hva nå..?
14:40 26.03.2008
har prøvd å utføre en liten skrikekur på gojenta vår, noe som fungerte bra! ..hun var hvertfall veeeldig flink i 3-4 netter på rad! ..men der stoppet det! Har ikke hjerte til å utføre Ferber flere netter i uken, vondt å høre henne gråte!
Andre som har prøvd Ferber og mislyktes..? Hva gjorde dere etterpå da? her har alt bare blitt verre og verre; er sååå sliten nå!!! ...og hvor vondt er det ikke til henne som tydelig er sliten etter å sovet dårlig natt etter natt..
Anonym
Sv: Mislykket Ferber; hva nå..?
15:18 26.03.2008
Vi prøvde noe liknende ferber (viste seg at jeg ikke hadde gjort det helt riktig.) og opplevde det samme som du. Vi begynte da med å sitte ved siden av senga til snuppa sovnet. Dette går nå kjempebra og hun sover fort nå, men i begynnelsen kunne det ta opptil 1t og 40 min før hun sovnet.
Legger til at vi stortsett har slitt med legginga siden snuppa ble født,(hadde kolikk i 3 1/2 mnd.) så er kjempefornøyd med at hun sovner så kjapt nå.
(hun våkner endel på natta da, men roer seg stortsett med smokk, bortsett fra nå som hun holder på med jeksler...tror vi i hvertfall)

Lykke til:-)
Gullfiskkammerat og Iselin
Sv: Mislykket Ferber; hva nå..?
19:18 26.03.2008
har også prøvd ferber....å mislykke var det her også. Er nesten mer våken på nettene nå enn hva han var før. Slitsomt det her....noen med gode råd, så er det bare å komme med dem. Min er så avhengig av nesevarmeren, så viss den er kommet bort så er det as hyl og skrik...
2. gangs
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------