Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
En annerledes "hvem husker du" tråd.
12:44 27.03.2008
Isteder for å ikke bli husket på de evige hvem-husker-du-trådene, så kan de som vill skrive et svar på hovedinnlegget her og spørre hvem som husker dem. Så er det bare å signere i vei på dem dere husker.
Skriv gjerne litt hvorfor dere husker dem/hva dere husker om dem.
Stine er vel herinne ennå innimellom tror jeg, men husker ikke nicket hennes lenger (Noe drit at folk skifter nick ser dere...)
Vi gikk gravide sammen og fik barn innenfor ei uke, så vi var i mamma/barn gruppe sammen (dib arrangert) og ble da ganske gode venner.
Jeg flyttet til Dk året etter, så det er klart man sklir litt vekk.
Jeg snakker med henne på Msn innimellom fortsatt og kan godt hilse om noen vil!
Mhm. Hehe. Jeg lagde nicket i hodet mitt da jeg gikk i en slags husarbeidstranse her hjemme. Det var så mye å ta av etter en reise at jeg følte meg som et slags husholdningsaparat. En mekanisk tjener. Dersor ble det wireless wife. Heh
Jeg husker deg, men litt pga "dårlige" tankeassosiasjoner. Ikke not deg eller noe du har sagt, men pga nicket.
Sur fitte her, blir liksom til underligvssopp i hodet mitt. HIHI.
Men et litt kult nick da. Da legger jeg jo merke til deg og husker deg. Hehe
Wireless wife:
Jeg husker deg. Du har kult nick som festet seg til minnet.
Du er ammehjelper, og har mange gode svar på puppestellproblemer, og jeg husker mange morsomme/lærerike tråder.
Og for ikke å glemme: "SILENCE! I KILL YOU!"
Dead terrorist er jo så kul.
"What was the last thing that went tro your heas when you died?"
-"My ass"
Anéamor
det stemmer.
har ikke hatt dette nicket så veldig lenge.
koselig å bli husket,så jeg tenkte at jeg fikk fleske til med et skikkelig nick som blir lagt merke til.
Prompepulver og scorpiologi er faktisk de eneste jeg ikke husker å ha sett før av de som har skrevet her til nå...
Ganske skremmende å tenke på hvor mye tid jeg bruker her inne...
Klart du huskes. Du hadde en sånn tragisk historie om den lille du mistet. Det klarer jeg aldri å glemme. Så deg husker jeg, og legge merke til det når jeg ser nicket ditt. :-)
Oi, det tror jeg ble feil oppfattet.
JEG ødelegger hele tråden, jeg bor jo her inne, så jeg har liksom sett de fleste nickene før:)
Så jeg er ikke noe morsom å "leke" med i sånne tråder som dette:)
Jepp! Husker deg! Får lyst på piano sjokoladepudding hver gang jeg ser nicket ditt... ;) hehe...
Ellers husker jeg vel alle over her, bortsett fra ca 4-5 stk. ;)
Lest gjennom hele tråden og husker alle nickene (bortsett fra tillab, er du ny?:p)
Har forskjellige "minner" om hvert av nickene, noen bare "åja, hun fra den tråden og noen litt mer personlige som hønemor der jeg fulgte hennes historie.
Så bra! :-)
Det høres ut som et noe...intenst foreldremøte! Hadde blitt litt svett ved tanken, men det er sikkert veldig positivt for fremtidig samarbeid, hihi:-)
Hvordan dukket den ideen opp ??
Hehe. Barnehagen er med i prosjektet "Fiskesprell". http://www.fiskesprell.no/ De setter fokus på fiskemat i barnehagen, de ansatte er blitt kurset, og nå er det foreldrene sin tur. Blir sikkert veldig kjekt når jeg først kommer meg dit. Bare litt godt å sitte hjemme, lissom ;-)
Så flott, da. Det er jo et supert initiativ, virkelig.
Det ka nvære tungt å komme seg opp av sofaen, ja, kjenner til det, hehe. Men heldigvis blir "sånne" ting som regel veldig morsomme når man først kommer seg dit.
Kos deg! :-)
jeg husker deg...pga nicket ditt
Og nå kommer jeg til å huske deg enda bedre etter at du kom med varianten: Surf itte her....LOL lo godt da ja.....Ikke heeeelt den versjonen jeg har lest nei!
Jeg husker deg godt, Samsyn og lille Camilla :) Har vel vært din hemmelige venn noen ganger, du er flink til å svare når jeg har spørsmål og våre døtre er vel jevngamle :)
jeg husker deg, men kan ikke si noe mere enn det,men tror ikke du har vært så veldig aktiv skriver, eller vært her inne så lenge...husker å ha sett deg litt her inne rett før påske....stemmer det?