Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Dere som gir barna deres middag som ikke er varmet...
16:17 27.03.2008
spiser dere kald middag selv også?
ikke for å provosere, men hvorfor gjør dere det? Jeg kunne aldri tenkt meg å spise kald middag, det smaker jo overhodet ikke noe godt.. Tenker da også at barna ikke liker det noe særlig heller!
Sv: Dere som gir barna deres middag som ikke er varmet...
16:22 27.03.2008
Jeg varmer middagen til mine barn, eller dvs de spiser det vi spiser. Men har vi vaert paa tur ol har det hendt de har faatt kald middagsmat og jeg spiser en del retter kaldt selv ogsaa uten problem. Noen er nesten bedre klade syns jeg.
Smak og behag antar jeg....
Og satser paa at barna mine spytter det ut hvis det ikke faller i smak.
16:38 27.03.2008
middagsglass kald...urk...men minsta hadde nok slukt det uansett den vesle ulven, men varmer alltid maten ja. Har t.o.m stappa middasglass mellom puppene for å varme på biltur..hehehe...
16:40 27.03.2008
til jenta mi spiller det tydeligvis ikke noen rolle. Her kan kald mat gå ned på høykant, og varm mat bli spyttet ut og visa versa. Det er smaken det kommer an på.
Og som et apropos: mener du virkelig at alt det du selv ikke kunne tenke deg eller liker, det vil du heller ikke la ungene dine spise? Har servert ungene mye jeg, som ikke jeg selv nødvendigvis liker. Tran for eksempel. Ser ingen grunn til å overføre mine aversjoner til den og den maten/drikken til mine barn. Men vi tenker vel forskjellig her.
17:45 27.03.2008
Vi spiser kald pizza begge to. Når det gjelder middagsmat så legger jeg maten til Nikolai i kjøleskapet før han spiser det, fordi han liker ikke mat som er varm. Så selv om JEG ikke vil spise kald middagsmat, så skal han få lov til det når han foretrekker det.