Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.
Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hva er pointet med å være medlem i liberoklubben når en "aldri" får pakkene??
16:30 27.03.2008
Den første pakken måtte jeg mase meg til.
Var inne på Libdex flere ganger og fikk bare streng beskjed om å smøre meg med tålmodighet.
Enda jeg var den første til å bli skrevet opp på listen da jeg gjorde det!
Flere av gangene jeg var innom stod det opplinjet med flere. Rart?
Til slutt var det ei snill dame som tok en pakke til meg som egentlig hadde ei annen dames navn på.
(Så jeg var neppe den eneste med samme problem!!)
Nå er det samme opplegget med pakke nr 2.
Er lei jeg. Hva er egentlig vitsen??
Sv: Hva er pointet med å være medlem i liberoklubben når en
16:34 27.03.2008
Akkurat sånn var det med meg også, var så mange ganger innom Lindex med de hadde jo aldri den pakken og bare skyldte på Libero.
Fikk den til slutt da jeg hadde ringt på forhånd og fått de til å legge av den eneste de hadde...
Nå har jeg akkurat fått den andre pakkelappen, og ser for meg samme styret...
16:34 27.03.2008
Jeg var medlem når jeg fikk førstemann og da fikk jeg (ikke akkurat pakker) en konvolutt med en prøvebleie og kanskje en liten leke eller bok til gutten.
Medte meg inn igjen når jeg skulla ha minstemann og har kun fått en liten prøvebleie i en konvolutt. Aldri fått noen pakker i det hele tatt....
16:54 27.03.2008
Jeg har (nesten) ikke hatt problemer med å få pakkene, så jeg er veldig fornøyd. Var innom en lindex for å hente pakkene og fikk beskjed om at de ikke hadde igjen, så da var jeg innom en annen og fikk 6mnd pakken når jeg skulle hatt nyfødtpakken, og da sendte jeg en mail og ga beskjed til libero og fikk en ny, riktig pakke i posten i løpet av noen dager. Når jeg skulle hente pakke nr2, så fikk jeg riktig pakke på første i forsøk i nærmeste butikk.
17:51 27.03.2008
Jeg forstår ikke hvofor dere er med. Innholdet er jo ikke verdt noe særlig, og når de har fått adr. deres har jo dere gjort dem en kjempe tjeneste. Adr. til salgs - hva byr dere?
18:22 27.03.2008
Du må kontakte libero når det gjelder pakkene. Lindex kan da ikke noe for at du ikke får hentelappen. Jeg kontaktet libero og det var de som ordnet det sånn at jeg fikk hentelappen i posten endelig etter en del masing fra meg.
18:29 27.03.2008
Hva er det som er oppi disse pakkene, da ?
Gratis ting er morsomt, men ikke hvis man må mase og løpe i butikker til stadighet.
Gå på apoteket og hent Pamperspakken - og skriv opp dine foreldres adresse:-D
19:33 27.03.2008
Synes hele Liberoklubben har vært noe dritt!
Meldte meg inn da jeg var gravid, og i reklamen sto det at det var "ekstra fordelsaktig" å melde seg inn mens man var gravid. Og det var ikke måte på hvor mye man skulle få, og hvor flott det skulle være!
Den første pakken fikk jeg ikke noen hentelapp på. Da gutten var blitt 3 mnd sendte jeg mail og etterlyste pakken. Da fikk jeg tilsendt en liten del av den i posten. Nå er gutten 10 mnd, og pakke nr 2 (eller noe annet..) har vi ikke sett noe til! Fikk hentelappen, men Lindex hadde ikke fått pakker å dele ut. Nå er hentelappen gått ut på dato, så jeg får vel ikke en dritt.
Disse poengene man liksom kan samle for å kjøpe ting i poengshoppen er bare tull, for det er jo ikke mulig å samle poeng nok til noe annet enn et sokkepar, som allerede er for små til gutten..! (Har fått et slikt par hos noen andre.)
Liberoklubben har ikke gitt meg mer lyst til å kjøpe Liberbleier i alle fall, faktisk tvert i mot.