Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hvor henvender man seg for å klage på en kommunal barnehage??
16:33 27.03.2008
Nå har det seg sånn at ved gjentatte tilfeller så får vi våres gutt igjen med klissvåte klær, og da mener jeg gjennomvåt fra topp til tå. De lar han nemlig "bade" i vanndammer når det er 2-3 varmegrader ute.
Han blir lett forkjølet, og da får han veldig harde falsk krupp anfall.. Det ender nesten alltid med sykehusinnleggelse.(3 stk hittill i år) Derfor ber vi om at de passer godt på han ute. Noe dem ikke gjør... Dem bare sier at hvis dem må passe ekstra på han, så kan dem ikke ha han der lenger.

Når jeg hentet han nå så var dem ute. Han gikk i gjennomvåte vintersko (hvorfor i helvete hadde han ikke cherrox på seg f.eks), og regntøy som dem ikke hadde festa under skoa så derfor hadde det skidd oppover leggen og alt var vått. I tillegg hadde han bleia full av bæsj som tydeligvis hadde vært der en stund.

Når jeg kler av han her hjemme så ser jeg at han er ildrød på begge beina, nettopp der hvor han har vært gjennomvåt. Han gråter og gråter, peker på beina og sier au.

Nå har dette skjedd så mange ganger, og vi har tatt det opp med ped.leder uten at noe bedres. Hvem er neste person og klage til nå da? Daglig leder av barnehagen eller kommune??

Greit nok, jeg har full forståelse for at barn blir våte ute, men det må jo gå an og ta dem inn når de er gjennomvåre når det kun er 3+ ute!!!
zitara
Sv: Hvor henvender man seg for å klage på en kommunal barnehage??
16:35 27.03.2008
Ta kontakt med barnehagekontoret i din kommune.

Lykke til...
HKH!
Sv: Hvor henvender man seg for å klage på en kommunal barnehage??
16:40 27.03.2008
Går vel først til styrer i bhg og hvis ikke det funker ville jeg gått til kommunen.

Slik skal det jo ikke være, de burde da passe på at han ikke går lenge klissvåt. Og drittbleier burde de jo sjekke etter jevnlig slik at de ikke går lenge med det heller...
det må jeg på minstemann for han bæsjer ofte og aldri faste tider... mens storebror kunne jeg bytte på etter klokka...

Ville nok gått videre med det, spesielt hvis dette er noe du har tatt opp før og det ikke blir gjort noe med.
solfrøken-mamma til 2 ;-)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------