Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Skravlesiden

Det er ikke bestandig at vi har en temadebatt som dekker det du måtte ha på hjertet. På denne siden kan du prate om hva som helst.

Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
ammer så ofte enda..han er jo snart 3 mnd...
16:49 27.03.2008
nesten så han ikke holder ut..men jg prøver å la det gå 2 timer mellom hver gang nå..lyt å øke til 3 timer..hvor ofte ammer dere med barn i lik aldersgruppe?
Mamma25 <3
Sv: ammer så ofte enda..han er jo snart 3 mnd...
16:51 27.03.2008
Jeg lot det gå ca 2 1/2 time mellom hver amming da minsta var på den alderen, pga ekstrem gulping. Er det en grunn til at du ammer ofte?
selfangerkjerringa
16:52 27.03.2008
han virker sulten..
Mamma25 <3
16:54 27.03.2008
Syns ikke det virker så veldig ofte egentlig jeg, særlig ikke hvis han sover over natta som ei under her nevner. Det går seg til etterhvert, og du sparer deg mye irritasjon om du bare "følger flyten" :)
selfangerkjerringa
16:51 27.03.2008
Ammet mye i den perioden, fra 1,5 t - 2,5 timer mellom. Roet seg vel ikke før jeg begynte med mat da de var 4,5 og 5,5 mnd gamle, da gav jeg til måltidene ca hver 3 time.
Men tror nok fint at du kan prøve å drøye litt lenger, så spiser han kanskje mer når han først spiser også
*tutta&gutta*
16:53 27.03.2008
ja det hadde vært deili..skal amme nå klokken 5, også klokken 8 tenkte jeg...
Mamma25 <3
16:53 27.03.2008
Er det ikke babyen din som sover rundt om natta??? Eller husker jeg feil da?? I så fall, kan det jo hende den trenger ekstra mye mat om dagen...
Mamman til Mari
16:54 27.03.2008
jo han gjorde det, men har begynt å våkne igjen nå..
Mamma25 <3
16:55 27.03.2008
Sover ikke han rundt om natten? Da tror jeg han trenger de hyppige måltidene så han får i seg det han skal ha.. Det er jo totalmengden av hva han får i seg i løpet av dagen som avgjør hvor sulten de blir på natta..
Gemini77 og lillegutt
16:56 27.03.2008
Min fikk mme fra han var 2 mnd da, men.. Han sov også rundt fra 2 mnd's alder, men begynte og våkne igjen når han var 4 mnd.. da begynte vi med grøt, også retta det seg igjen. Nå sier jeg ikke at du skal begynne med grøt altså, men det kan rett og slett hende han bare er så sulten?
Palmesus
18:04 27.03.2008
Jeg ammet hver time eller i beste fall annenhver time til jenta mi var 4 mnd. Da gikk jeg over til mme.
litoja&Nemi&#9829; 13.05.06&#9829;
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------