Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Prematurdebatten

Nathalie sitt første ord :)
19:04 30.03.2008
Fått med et hefte med forskjellige spørsmål om barnets utvikling ved 6mnders alder, og skulle prøve ut de forskjellige aktivitetene med Nathalie (teste ut fin- og grovmotrikk, syn, hørsel osv..).
En av de var at Jeg skulle se om Nathalie tok på speilet og "pratet" med seg selv, da jeg holdt henne foran det.
Vi gjør egentlig det titt og ofte, "a-BØ" sier jeg mens hun titter på seg selv,
"BØ" gjentar hun etter meg.
Jeg tester henne et par ganger til, og hun gjentar..
løper å vekker pappa, hun bø'er til han også..
Nyyydelige jenta vår.

Nå har hun sagt bø i hele dag, innimellom skravlingen sin (hun elsker å høre stemmen sin, og babler høyt mens hun leker og blir dullet med..)

Hun er 7 mnder den 5april :)
linda87<3 Nathalie 5/9<3
Sv: Nathalie sitt første ord :)
14:07 31.03.2008
SÅ morro! Å at hun sier "bø" da gitt. Arti!

Karoline er ikke veldig interessert i sitt eget speilbilde (7 mnd korrigert). Tror kanskje hun har ett for dårlig speil også???? DEt er så mykt at det bøyer seg litt og det blir bare en snål skapning i bildet.

Morro med dissa små, gjør nye rare ting hver dag. Karoline har akkurat funnet tanna (den ene ho har) med tunga si. Så denne lille tunga stikker ut og inn av munnen rett som det er. Da er ho ganske skjønn :))

Steinbukk77
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------