Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Foreldre ved hjelp av donorsæd eller donoregg

På oppfordring: Her kan dere som er foreldre via donorhjelp diskutere og utveksle erfaringer.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Er jeg blind?
18:47 31.03.2008
Eller står dette forumet ikke oppført i sidemenyen, sammen med andre forum?? Jeg har sett og sett til øynene går i kryss.. Skal vel ikke være meningen at man skal inn gjennom oppslaget på hovedsida?

IVF-mammaer
Sv: Er jeg blind?
19:53 31.03.2008
Om du er blind, så er i så fall jeg også det... hi, hi, hi. Du kan taste på den svarte skriften over listen på venstre siden der det står alle forum på dib, og så scroller du ned til foreldre forum og der står den, eller du kan legge den på favoritter da:) (på nettleseren din)
Regnbuemor til 2
20:30 31.03.2008
jeg lurte på om det gikk an å spørre jordmor Siri om dte kunne legges ut på siden til venstre. Jerg tror dte blir flere som finner forumet da. Selv skjønte jeg ikke helt hvordan jeg kom hit i starten.

Noen som vet hvordan man gir beskjed/spør?
Silje69
22:48 1.04.2008
Man sender bare en mail til
siri@babymedia.no
Fint hvis en av dere andre gjør det, da jeg sendte kopi av diskusjonen fra "Donor egg/sæd", slik at dette forumet ble opprettet - kan jo være kjekt om innspill kommer fra flere ;-)
EneStående mamma ;-)
18:48 3.04.2008
Jeg har sendt en mail til henne i dag. Håper hun kan sette det på listen.
Silje69
22:13 3.04.2008
Supert, har lurt på det samme selv ;)
Kjempeglad mamma
11:27 4.04.2008
Jeg fikk svar fra Jordmor Siri og hun sa hun ville sette det på listen. Det var veldig positivt. Da er det sikkert flere som kommer innom her.

Ganske rolig her, men det er jo et nytt forum. Kanskje tar det litt tid før det kommer igang.

Det er jo ganske mange dette forumet er aktuelt for etterhvert :-)
Silje69
21:56 6.04.2008
Flott! Bør ikke være så veldig vanskelig, det har jo nettopp kommet et nytt rot-og-rør-forum som står på listen, anonymforum....! :))
Kjempeglad mamma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------