Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Søvndebatten

sover ikke mer enn 40 min av gangen. natt som dag!
13:57 5.04.2008
Jeg er så sliten... vet ikke hva vi skal gjøre.. :( føler vi har prøvd ALT... gutten vår på 6 mnd sover ikke mer enn 40 min natt som dag! Det er sååå slitsomt. Jeg kjenner at jeg snart møter veggen...

Han legger seg greit om kvelden, men en kan seriøst stille klokka etter når han våkner...
Leste her inne at det er vanlig for det som er 6 mnd og har lett søvn etter 45 min med søvn...

leste også at vi burde la han gråte i 5 min før vi tok han opp... Vi prøvde i går, men det funket IKKE! :(
Han roer seg med en gang vi tar han opp da, men det er SERIØST så utrolig slitsomt!!!!!!!

Noen som har samme problem og som har noe som kan hjelpe???
Han er sjekket for alt mulig til fastlegen, alt OK! Han har vært slik i 3 mnd...
Anonym
Sv: sover ikke mer enn 40 min av gangen. natt som dag!
22:31 12.04.2008
Det er så slitsomt, jeg vet! Sånn var sønnen vår også. Sover han bedre hos dere?(Og får du sove da?) Får han bare morsmelk fremdeles eller spiser han endel fast føde i løpet av dagen? Får han tillegg før han legger seg?

Du skriver han har blitt sjekka for alt hos fastlegen. Men har dere prøvd kiropraktor? Gutten vår hadde noe stivhet i rygg og nakke da han var mindre, og jeg mener behandlinga hjalp på nattesøvnen også... Etter 3 behandlinger virka han roligere.

For oss ble det veldig mye bedre når han var kommet opp i gode porsjoner med mat (grøt, brød og middag) og endelig tok flaske med tillegg før han la seg om kvelden. Når han våkna i starten tilbø vi flaske med melk, da sovna han som en stein igjen og sov flere timer. Helsestasjonen mente vi skulle nattavvenne han, men det fungerte ikke! Tror ikke han fikk nok mat, og fortsatte å våkne om natta... Nå har vi gitt flaske om natta (2 ganger, så bare 1 gang, og nå har han slutta...) i kanskje 2 mnd, og nå sover han natta gjennom. Med noen unntak selvsagt.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------