Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Uff.., har det tungt for det om jeg er så utrolig forbanna..
21:04 5.04.2008
Hvordan skal jeg starte dette., jeg og typen fikk unge for snart 4 mnd siden, vi ble sammen fordi jeg ble gravid og kjøpte leilighet osv sammen til babyen kom.. Kjente egentlig ikke hverandre, alt startet liksom bare med en flørt og endte med barn..
Har nå funnet ut at jeg er så utrolig usikker.., var faktisk usikker bare 2 dager etter fødselen.. Kan det være depresjon jeg har?
Isåfall.., har funnet ut at han skjuler et eller annet for meg, vet ikke hva for han er så utrolig hemmelig med mobilen sin.. Enten ligger den på lydløs i jakka hans eller så ligger den på lydløs under bordet oppned..
Han startet i ny jobb for bare 2 mnd siden, han har aldri hatt problemer med å skjule mobilen sin før men nå.. Vi hadde en skikkelig krangel her om dagen, klarte å få ut av han at han har hatt lunsj og kaffepauser med forskjellige jenter fra jobben.., ikke som han jobber med men fra andre butikker.. Og han sier til meg at det å dra på byen å danse med en annen gutt er det samme som å flørte., så da skjønner jeg ikke.. Hvordan er det da med å ha lunsj og kaffe med andre jenter som han nylig har blitt kjent med da? Er det det samme eller tar jeg helt feil? Isåfall, endte med at jeg kasta han ut og tok nøkkelen fra han, er hans leilighet også men følte at siden det er jeg som tar meg av ungen så var det min rett til å bli.. Har hatt vanskelig for å tro på han gjennom hele forholdet, føler at han kommer med små løgner osv.. Kan noen hjelpe meg? Fortelle meg at det er ikke sånn en kjæreste skal være??
Anonym
Sv: Uff.., har det tungt for det om jeg er så utrolig forbanna..
19:34 16.06.2008
jeg fant ut det samme... flørting på jobben... så jeg pakka å dro... hade!!! enkelt å greit....
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------