Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Midt-Norge: Dagmamma/familiebarnehage

Dette forumet er for de som kan tilby ledig plass i familiebarnehage eller hos dagmamma, og for deg som søker dette i Midt-Norge.
dagmamma langevåg/ålesund?
00:01 8.04.2008
noen ledige? eller noen som trenger?
lupp og prompefisen
Sv: dagmamma langevåg/ålesund?
08:46 11.04.2008
Fått barnehageplass fra november en gang. Kunne godt trengt en dagmamma fra august til den åpner! Om bare to-tre dager i uken...

Kommer til å bo i Remvika, men ikke problem å kjøre min snille gutt til en dagmamma....

Vet du om noen snille dagmammaer? Jeg blir ny i byen fra juli og har ikke peiling!

Har en gutt på 2 år ( juni)....
ennydeliggutt!!
22:16 11.04.2008
hei! vi flytter også nedover i juli:) bor i trheim nå. har søkt bhgplass, men var dessverre litt sent ute så vi står på venteliste. ringte kommunen og hun jeg snakket med trodde ikke det ble noe ledig før i oktober. så enten må jeg ha en dagmamma fram til da, eller så tenkte jeg å være dagmamma selv :) holder på å søke jobb, men har ingen garantier for at det er i boks til vi flytter.

hvor flytter dere fra? fått jobb? :)
lupp og prompefisen
22:17 11.04.2008
jenta mi Victoria er forresten 15 mnd :)
lupp og prompefisen
11:09 14.04.2008
jeg har termin om to uker så kommer til å være i permisjon.

Skal prøve å studere en del i permisjonen, derfor trenger jeg dagmamma for 2-åringen...

Fryktelig vanskelig å finne dagmamma i Ålesund, så tror ikke du får noe problem med å få "kunder" i alle fall...

Får prøve å ta kontakt her igjen i juni og høre om du har planer om dagmamma-jobbing da :)
ennydeliggutt!!
21:54 14.04.2008
ja det kan du gjøre, alt er ganske usikkert nå. er det flere som er intr i dagmamma, kan det tenkes jeg er det til vi får bhgplass i hvertfall. :)

lykke til med fødsel og baby da :)
lupp og prompefisen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------