Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Eksem og allergi

Når er faren for atopisk eksem liksom over...? Noen med erfaring?
18:22 8.04.2008
Gutten vår er veldig disponert (jeg hadde masse eksem som liten og faren er også allergiker). Han er nå 9 mnd og har ingen tegn til eksem. Fullammet lenge og har innført mat veldig forsiktig. Når kan man si at han sannsynligvis ikke får eksem? Det kan vel fortsatt komme? Men jeg håper så veldig at det ikke gjør det...
Anonym
Sv: Når er faren for atopisk eksem liksom over...? Noen med erfaring?
22:31 12.04.2008
jeg har selv atopisk eksem. Hadde en del hud problemer rundt 3 års alder men det var først når jeg var 13 år at det ble oppdaget atopisk eksem. Min far fikk dette i voksen alder. Så det behøver ikke å dukke opp i første leveår, selv om det nok er mest vanlig. Håper han slipper unna..
hetoam
16:26 23.04.2008
Faren er aldri over. Jeg fikk det som 18-åring. Bare fortsett å vær forsiktig med parfyme, klorvann og liknende, og gled deg over alle dagene uten atopisk eksem! :-)
Farfisa
14:10 26.04.2008
Tror man kan få det hele livet. Jeg selv fikk det som 23 åring. Dvs. har vel alltid vært latent da, men det ble ikke merket før jeg fikk masse eksem en vinter for noen år siden.
Kaja_07
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------