Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Flaskemelk

Åh, nå gidder jeg ikke mer! Melk er tydeligvis æsj alle andre tider på døgnet enn til frokost.... *sukk*
12:10 9.04.2008
Jeg kapitulerer og vifter med det hvite flagget... Nå er det nok tror jeg... Lillegutt på 8 mnd synes visst det er nok med en flaske melk om dagen. Får tilbudt 240ml mme til frokost før grøten, og da går så godt som alt ned. Til lunsj er det bare tull, enten han får melk i flaske eller i glass; vil ikke ha!!! Idag ble han kjempesint, for melk skulle han da iallfall ikke ha til lunsj!! Brød og fruktmos er topp, og avslutte med vann så er alt i orden. Men melk?!?! ÆSJ!!! Til middag har vi gitt opp melk for "lenge" siden, og til kvelds, en time etter grøt er fortsatt melk ikke aktuelt. Har skrevet mange innlegg om det her nå;) Hehe... Men hjelpe meg så frustrert man blir når ungen går i bro på fanget eller i vippestolen så fort han får ei dråpe melk på tunga! Jaja... Nå tenker jeg i grunnen at han får full flaske melk til frokost, så dropper vi til lunsj og middag og prøver igjen sammen med grøten på kvelden. Noen som har erfaringer rundt dette å dele? Han får i seg nok mat ellers, men skulle bare gjerne sett at han drakk litt mer melk...
Mamma'n til Emil:)
Sv: Åh, nå gidder jeg ikke mer! Melk er tydeligvis æsj alle andre tider på døgnet enn til frokost.... *sukk*
14:22 9.04.2008
Jenta mi er bare 6,5 mnd og drikker bare 2 flasker med melk om dagen.
Hun drikker melk til lunsj og på "natta" (klokken 22)
Av og til får hun ei flaske med melk klokken 16 også, men det er avhengig av hvor mye middag hun spiser.

Hun drikker alt imellom 80-160 ml pr flaske så hun får ikke i seg så mye melk hun heller.
Men det er jo "melk" i grøten så det hjelper jo litt.
BabyV
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------