Treffstedet for deg som har født i denne måneden og som vil utveksle erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen som har begynt å gå?
20:59 9.04.2008
Har lest at de første begynner å gå i 8-9 mnd alderen og lurer på om noen er så tidlig ute her inne?
(seneste er vel i 18 mnd alderen så spranget er jo stort)
Anonym
Sv: Noen som har begynt å gå?
20:47 10.04.2008
nei går ikke, men han vil VELDIG gjerne. men han har ikke balansen inne ennda....
går din??
mamma-may og lille mads
19:07 11.04.2008
linnea går nesten:) hu kan stå stille alene i 30 sek ell mer. å hu reiser seg opp å går langs ting!!! så ekke lenge før nå.
miriam_linnea<3
22:48 15.04.2008
Lillepia mi har begynt å gå nå. Hun er 9 og en halv måne. Jeg er helt fasinert av den bitte lille ongen som bare labber ivei. Jeg har til nå tellt 17 sammenhengene skritt (hehe):) Noen ganger faller hun forover og tar seg for med hendene, og så reiser hun seg opp igjen uten å støtte seg til noe annet enn gulvet. -bravo lille venn..!
Mjusk
14:35 16.04.2008
Mini blir 9mnd på lørdag og har den siste mnd gått langsmed møbler, vegger eller annet han får tak i å kan støtte seg til. Ser at han den siste uken er blitt betraktlig mye stødigere, så vi får se da om han plutselig blir stående i stede for å gå i bakken som vanlig når han slipper tak i det han støtter seg til:)
Kosel
12:13 23.05.2008
Min gutt har reist seg opp og gått langs ting i over 2 mnd.
Han begynner å slippe taket nå og kan stå litt alene.
Han blir 10 mnd.i morgen.
#Glad mamma til2#
21:03 27.05.2008
Min lillemann begynte å gå da han var akkurat fylt 10 mnd ca.....
Ble 10 mnd 9.mai.
:)
Lofotjenta og gull nr.5 på tur
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem