Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

August 2007 Klubben

Treffstedet for deg som har født i denne måneden og som vil utveksle erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hamsterpia !
09:32 11.04.2008
Leste innlegget ditt på småtroll om at babyen din hadde "spist" middag selv.
Jeg tror nok at det er måten å få vår lille til å like smaken av middag.
Men jeg synes det er litt vanskelig å lage middag til oss som han også kan spise.

Hva serverte du?
*smula*
Sv: Hamsterpia !
17:27 11.04.2008
Hei!
Jo, da han fikk spise selv serverte jeg fiskepudding i hvit saus, med poteter og revne gulrøtter til. Jeg er klar over at det er endel salt i fiskepuddingen, men dette er første gangen han har fått mat med salt i, så jeg har ikke noe dårlig samvittighet for det (kan ikke være helt hysterisk heller, mener nå jeg da). Og dessuten så har fiskepuddingen fin konsistens når de skal begynne å spise biter.

Han hadde egentlig spist middag før oss, så jeg bare hadde på bittelitt til han, så han skulle slippe å sitte og se på at vi spiste. Ble jo minimalt som faktisk kom inn i munnen hans da, men det er jo en fin start på å begynne å spise selv.
hamsterpia
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------