Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

DIB-treff Trondheim

Hei april, mai og juni mammaer:)
20:08 11.04.2008
Ja no har jeg og Merete begynt å jobbe igjen og det er fler som snart er ferdig med permisjonen, så lurer da på om det er noen som blir med på kveldstreff? vi var noen som snakket om Egon i Tyholt tårnet, noen som er med? evt hvilken dager passer ikke?

klem Eva
Tyr76 og Tyr 07
Sv: Hei april, mai og juni mammaer:)
15:24 14.04.2008
Jeg blir gjerne med på det:)) Denne uken kan jeg alle dager unntatt onsdag. Neste uke er jeg bortreist nesten hele uken, så hvis det blir da kan jeg ikke (bortsett fra på tirsdag....)
Mio77 gutt 16.mai
11:06 22.04.2008
Vi flytter til Ringebu for sommeren rundt 17.mai, og skal være der mesteparten av tida fra nå og til da i tillegg, så vi er nesten ikke i byen før til høsten igjen...
Men hvis det blir satt opp et kveldsttreff, så kan vi/jeg prøve å få til å komme:)
Ida og Emil 20.06.07
11:10 28.04.2008
Blir det noko treff?
Anonym
15:53 30.04.2008
Hei hei :)

Jeg er vel tilbake i full jobb igjen, og ser at det blir mindre og mindre tid til sosiale aktiviter i ukene... Men følger med hva som skjer her da, og kanskje jeg dukker opp en dag/kveld jeg har ledig tid.

Håper alle som har permisjonstid igjen nyter siste rest. Men det var litt godt å begynne å jobbe igjen også da :)

Nina :)
nina&nurket
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------