Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

August 2007 Klubben

Treffstedet for deg som har født i denne måneden og som vil utveksle erfaringer og undringer med andre i samme situasjon.
Fyr løs!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Vurderer å slutte å amme
08:47 16.04.2008
Ammingen har blitt et styr her i huset i det siste. Han er ikke veldig interessert i puppen lenger. Så nå har det kokt ned i amming 4 ganger i døgnet og etter 5-10 min er han fornøyd (før kunne han ligge ved puppen i min 20 min). Og vi må være alene i et rom hvor det ikke er så mye å se på.
Lurer på om han får i seg nok melk (kalsium) eller om vi må gi han mme også.

Noen som har noen tanker å dele med meg?
*smula*
Sv: Vurderer å slutte å amme
18:38 16.04.2008
hvor gammel er gutten din?

...de trenger jo ikke så mange amminger når de fast føde. dessuten bruker de kortere tid jo eldre de blir. i begynnelsen brukte gutten min 1 time på amminga, nå bruker han 5 min på å tømme puppen. så lenge han er fornøyd er det jo greit...
Fru Hyggestund
14:18 17.04.2008
Hvis du har tenkt til å slutte må du nok gi han mme ja. De skal jo ha melk iseg pga vitaminer, antioksidanter, osv. Og vanlig melk skal de ikke ha før de er 1 år. Er også lurt å amme før de får i seg annen mat.
Anonym
22:00 23.04.2008
Jeg slutta å amme nylig, mini får nå MME. Funker mye bedre nå som han liker å drikke selv av flaske etc.
Synes også han drikker mer MME enn morsmelk.
♥ to tette???♥
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------